Ταινίες που Αγαπήσαμε: Κανείς δεν είναι αλάνθαστος
Κανείς δεν είναι αλάνθαστος. Δεν είναι λίγες οι ταινίες στις οποίες τα λάθη τους βγάζουν μάτι.
Είτε πρόκειται για Χολιγουντιανές ταινίες πολλών εκατομμυρίων είτε για Ελληνικές, αυτά τα οποία ξεφεύγουν στο μοντάζ ταινιών είναι πολλές φορές ξεκαρδιστικά.
Η Τζένη Καρέζη στο «Τζένη Τζένη» έχει και μακριά και κοντά μαλλιά!
Στο Sleepy Hollow τα αληθινά δόντια του Christopher Walker φαίνονται ξεκάθαρα!
Οι πληγές του Iron Man γιατρεύονται άμεσα.
Η Αλίκη Βουγιουκλάκη στα «Χτυποκάρδια στο Θρανίο» φοράει γόβες διαφορετικού χρώματος στην ίδια σκηνή!
Ταινίες που Αγαπήσαμε: The Hobbit
Στο «The Hobbit» ο Legolas είχε ονειρεμένα μπλε μάτια, ενώ στην τριλογία του «Lord of the Rings» ήταν σχεδόν μαύρα!
Στην ταινία «Καλημέρα Αθήνα» του 1960 η Ντέπυ Μαρτίνη είναι με διαφορετικό φόρεμα στην ίδια σκηνή!
Η pretty woman Τζούλια Ρόμπερτς στη ίδια σκηνή τρώει κρουασάν και τηγανίτα μαζί!
Η Ελενίτσα- Μάρω Κοντού στο «Η δε γυνή να φοβήται τον άνδρα» στην ίδια ακριβώς σκηνή «χάνει» τα σκουλαρίκια της!
Ταινίες που Αγαπήσαμε: Spiderman
Στον Spiderman, η Mary Jane γλυστρά πάνω σε χυμένο χυμό και στο επόμενο καρέ στη θέση του χυμού εμφανίζετε ένας δίσκος!
Στην πρώτη σκηνοθετική του απόπειρα «Οι σφαίρες δεν γυρίζουν πίσω», ο Νίκος Φώσκολος έκανε μεγάλο λάθος! Ο Κώστας Καζάκος στην ίδια σκηνή έχει και δεν έχει μούσια!
Στην διάσημη ταινία Χάρι Πότερ και στην Κάμαρα με τα Μυστικά η κάμερα στο πλάνο βγάζει μάτι!
Στη Θεία από το Σικάγο, η διάσημη Γκέλυ Μαυροπούλου μέχρι να κατέβει από το μπαλκόνι στο δρόμο να δει ποιον χτύπησε η… στάμνα, αλλάζει χτένισμα!
Ταινίες που Αγαπήσαμε: Χάρι Πότερ
Στον Χάρι Πότερ τα σύρματα που κάνουν ιπτάμενα τα κεριά διακρίνονται καθαρά
Στο Twilight στο παράθυρο της Κρίστεν Στιούαρτ καθρεφτίζεται η κάμερα!
Στο Star Trek ο Captain Robau φοράει στο ίδιο καρέ διαφορετικές μπλούζες!
Στο Pulp Fiction ο τοίχος τρύπησε πριν τις σφαίρες!
Στο Hunger Games η πρωταγωνίστρια μόνο σωστά δεν πιάνει το τόξο!
Τι δουλειά έχει η φιάλη αερίου στην ταινία του Μονομάχου;
Στην ταινία «Η Ελληνίδα και ο Ερωτας» του 1962, η διάσημη Μίρκα Καλαντζοπούλου έχει στην ίδια σκηνή διαφορετικό χτένισμα!