Έτσι, σε συνεργασία με τον διάσημο chef Γιάννη Λουκάκο, δίνει την πιο τέλεια συνταγή για λαχταριστούς κουραμπιέδες με βούτυρο αγελάδος ΟΛΥΜΠΟΣ, σηματοδοτώντας και την αρχή της στρατηγικής συνεργασίας μεταξύ του chef και της ΟΛΥΜΠΟΣ.

Η καμπάνια “Όσο πιο καλό το βούτυρο, τόσο πιο καλοί οι κουραμπιέδες” σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε από τη Sheepfish, με creative preroll σε YouTube, Facebook και Instagram, αλλά και landing page ώστε να προσφέρει στο κοινό της ΟΛΥΜΠΟΣ, τη δυνατότητα συμμετοχής στο χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό της.

Χ.Ψ. thessaliaeconomy.gr