Ειδικά αναφερόμενος στον καθηγητή Πολιτικής Υγείας και εκπρόσωπο της ελληνικής κυβέρνησης στους διεθνείς οργανισμούς για τον κορονοϊό, Ηλία Μόσιαλο, ο Μητροπολίτης Αμβρόσιος τον χαρακτηρίζει “αθεόφοβο επιστήμονα” και “εντελώς άσχετος με τα Θεολογικά Γράμματα” και τον κατηγορεί για “αχαρακτήριστες δηλώσεις” και ότι “αποτόλμησε να αποφανθεί για την Θεία Κοινωνία!!!”.
Στη συνέχεια ασκεί κριτική και στον δημοσιογράφο και παρουσιαστή Γιώργο Παπαδάκη, τον οποίο χαρακτηρίζει “ξερόλα” και “παλαίμαχο”, απορρίπτοντας την “απαράδεκτη” -όπως την χαρακτηρίζει- τοποθέτησή του σχετικά με τον αγιασμό. Σύμφωνα με τον Μητροπολίτη Αμβρόσιο, ο δημοσιογράφος “εισήλθε σε ξένα χωράφια και αποφάνθηκε όλως αναρμοδίως βέβαια για το θέμα του αγιασμού”.
Σε σημείο του κειμένου του, ο Μητροπολίτης Αμβρόσιος σημειώνει: “Βούϊξε ο τόπος με τις αχαρακτήριστες Δηλώ- σεις του Καθηγητού κ. Ηλία Μόσιαλου, ο οποίος, μολονότι είναι εντελώς άσχετος με τα Θεολογικά Γράμματα, αποτόλμησε να απο- φανθεί για την Θεία Κοινωνία!!! Ερωτηθείς σχετικώς, έδωσε την ακόλουθη απάντηση: ‘Η γνώμη μου είναι πως θα πρέπει να απο- φευχθεί με τη σημερινή της μορφή, μέχρι να έχουμε ασφαλές εμβόλιο. Θα πρέπει να εξετασθεί, εάν μπορεί να γίνει με διαφο- ρετικό και ασφαλή τρόπο…’. Στον αθεόφοβο αυτό επιστήμονα, που το επιστημονικό του έργο εξαντλείται στον τομέα «Πολιτική της Υγείας», επί του παρόντος δεν θα απαντήσουμε εμείς. Αναμένουμε να ξυπνήσει από το λήθαργο, στον οποίο δυστυχώς έχει περιπέσει η Ιερά Σύνοδος της Εκκλησίας της Ελλάδος και ….βλέπουμε! Θα ασχοληθούμε όμως με το ζήτημα του Αγιασμού, διότι ο Αγιασμός αποτελεί όπλο κατά του Διαβόλου, προφυλακτικό μέσο έναντι του Κορωνοϊού και γενικώς όπλο χρήσιμο σε κάθε ανάγκη της καθημερινής ζωής”.
Όπως υπογραμμίζει στη συνέχεια: “Την αφορμή, για να χαράξουμε αυτές τις γραμμές, μας έδωσε μια επιστολή από την Αυστραλία, την οποία απέστειλε άγνωστος εις εμέ χριστιανός προς την Εφημερίδα ‘ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΩΡΑ’ και δημοσιεύθηκε στο. φ. της 7ης τρ. μηνός. Εκεί, μεταξύ άλλων, ο συντάκτης της επιστολής αναφέρεται και σε μία απαράδεκτη τοποθέτηση του παλαίμαχου Δημοσιογράφου κ Γ. Παπαδάκη ως προς το θέμα του Αγιασμού. Σε κάποια από τις εκπομπές του της σειράς ‘ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΕΛΛΑΔΑ’ ο δημοσιογράφος κ. Παπαδάκης, αποφαινόμενος ως ‘ξερόλας’, (= από το σλόγκαν τα ξεύρω όλα), αναφέρθηκε στην αναξιότητά μου και είπε: ‘Όχι, Σεβασμιώτατε, δέν είναι ΚΑΘΟΛΟΥ το φάρμακο για τον Κορωνοϊό ο Αγιασμός. Αυτό το ξεκαθαρίζουμε, μιά και έξω’. Επειδή, λοιπόν, ο κ. Παπαδάκης, εισήλθε σε ξένα χωράφια και αποφάνθηκε, ΟΛΩΣ ΑΝΑΡΜΟΔΙΩΣ ΒΕΒΑΙΑ, για το θέμα του Αγιασμού, αναγκασθήκαμε να του απαντήσουμε δημοσίως με μια επιστολή μας προς την ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΩΡΑ. Εξ όσων γνωρίζουμε ο κάθε δημοσιογράφος ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΥΤΕ ΠΑΝΤΟΓΝΩΣΤΗΣ, αλλ’ ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΚΡΙΤΗΣ ΤΩΝ ΠΑΝΤΩΝ! Ο δημοσιογράφος, ως επάγγελμα, φωτογραφίζει, καταγράφει, διηγεί-ται και ενημερώνει τον κόσμο για όσα συμβαίνουν, δηλ. παρέχει πληροφορίες για την καθημερινή ζωή! Τίποτε περισσότερο και τίποτε λιγότερο!”.
Και πιο κάτω, ο Μητροπολίτης Αμβρόσιος αναφέρει: “Σας ερωτώ: Ποιοί μετέδωσαν στην Κοινωνία τον ΠΑΝΙΚΟ ως προς τον Κορωνοϊό; Ποιοί μας βομβαρδίζουν κάθε μέρα, κάθε ώρα, κάθε στιγμή με το σύνθημα «ΜΕΝΟΥΜΕ ΣΠΙΤΙ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ; Ποιοί μας κλείδωσαν στο σπίτι μας; Ποιοί μας ανάγκασαν να γιορτάσουμε το Πάσχα από το …..μπαλκόνι μας; Ποιός άλλος; Οι Κυβερνητικοί Παράγοντες, χρησιμοποιώντας ως τσιράκια τους κάποιους δημοσιογράφους – τηλεοπτικούς εκφωνητές! Έτσι, λοιπόν, σιγά-σιγά συνηθίσαμε να βλέπουμε το μαύρο ως άσπρο, το ψεύτικο ως αληθινό, την ανηθικότητα ως κάτι το φυσιολογικό! Οι χωρίς συνείδηση δημοσιογράφοι, μεταξύ των άλλων, επιχείρησαν να πείσουν τον κόσμο:
α) ότι ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΟΙΝΩΝΗΣΟΥΝ, επειδή από το Άγιο Ποτήριο και από την Αγία Λαβίδα μεταδίδεται ο Κορωνοϊός!!!!!!
β) καί ότι ο Αγιασμός ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΦΑΡΜΑΚΟ και η ΑΣΠΙΔΑ, που μας προφυλάσσει από την μόλυνση του ιού!”.
enikos