Την καμπάνια «Restart Tourism» εγκαινίασε ο Κυριάκος Μητσοτάκης στην Αίγλη του Ζαππείου, με την Ελλάδα να απευθύνει κάλεσμα σε όλο τον κόσμο για το φετινό καλοκαίρι. Λιτό, με “δυνατό” μήνυμα και μια μαγευτική ελληνική παραλία το σποτ. Όλα όσα είπε ο πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης.
Με έμφαση στην υγειονομική ασφάλεια και τις ομορφιές του ελληνικού τοπίου, παρουσιάστηκε η καμπάνια «Restart Tourism» στο Ζάππειο και οι Κυριάκος Μητσοτάκης απηύθυνε σύντομο χαιρετισμό.
Πρόκειται βασικά για ένα σύντομο βίντεο, το οποίο θ’ αποτελέσει το «όχημα» για την προβολή της Ελλάδας στο εξωτερικό και κυρίως μέσα από τα social media, με τον προφανή στόχο την προσέλκυση τουριστών και… να σώσει οτιδήποτε αν σώζεται από τη φετινή περίεργη σεζόν στον τουρισμό, λόγω του κορονοϊού. Ο Κυριάκος Μητσοτάκης δίνει ιδιαίτερη σημασία στο κομμάτι αυτό, εξ ου και η παρουσία του στην εκδήλωση, που έγινε στο θερινό σινεμά της Αίγλης, στο Ζάππειο.
Εισαγωγική τοποθέτηση έκανε ο υπουργός Τουρισμού, Χάρης Θεοχάρης, πριν παρουσιαστεί το βίντεο…
“Το ελληνικό καλοκαίρι δεν είναι μόνο ο ήλιος και η θάλασσα. Είναι μια κατάσταση…” τονίζεται χαρακτηριστικά στο βίντεο.
Δείτε το σποτ
Being with the people you love, connecting with nature, feeling free. That’s Greek Summer. #VisitGreece
Τα μηνύματα Μητσοτάκη
Ο πρωθυπουργός, παίρνοντας τον λόγο, από τον Χάρη Θεοχάρη, με τον οποίο και έφτασε στην Αίγλη, ευχαρίστησε τους συντελεστές αυτής της προσπάθειας, λέγοντας πως το φετινό καλοκαίρι θα είναι διαφορετικό.
«Η βιομηχανία του τουρισμού είναι αυτή που χτυπήθηκε και χτυπιέται πιο έντονα λόγω του κορονοϊού. Αυτό όμως αλλάζει. Στην Ελλάδα τα καταφέραμε καλά, γιατί ακούσαμε τους ειδικούς. Και αυτή η επιτυχία μας επιτρέπει σταδιακά να επανερχόμαστε στη νέα οικονομική κανονικότητα», είπε ο κ. Μητσοτάκης και συνέχισε:
«Παρουσιάσαμε το σχέδιό μας για τη σταδιακή απελευθέρωση της εισόδου στη χώρα. Πώς ξεκινάμε από τις 15 Ιουνίου με το να υποδεχόμαστε πτήσεις από αεροδρόμια που βρίσκονται στη λίστα της EASA και έχουν χαμηλό επιδημιολογικό φορτίο. Το ίδιο δεν θα ισχύει για προορισμούς που έχουν υψηλά επιδημιολογικά φορτία».
Και συμπλήρωσε: “Από 1η Ιουλίου θα μπορέσουμε να επεκτείνουμε σχεδόν σε όλες τις χώρες εφόσον δεν έχουμε δυσάρεστες εκπλήξεις. Θα έρθουν σε μια Ελλάδα που θα είναι ίδια αλλά ταυτόχρονα διαφορετική. Θα πρέπει να τηρούνται απαρέγκλιτα τα βασικά υγειονομικά πρωτόκολλα.
Η προστασία της δημόσιας υγείας, η ασφάλεια των επισκεπτών και εργαζομένων στον τουρισμό παραμένουν η πρώτη μας αδιαπραγμάτευτη προτεραιότητα. Πλεονέκτημα ότι το καλοκαίρι βρισκόμαστε έξω όπου οι ειδικοί λένε ότι οι πιθανότητες μετάδοσης μειώνονται σημαντικά. Θα πρέπει οι εργαζόμενοι στον τουρισμό να τηρούν τα μέτρα ατομικής προστασίας.
Θα είμαστε αυστηροί στους ελέγχους σε αυτό το επίπεδο. Βρήκα πολύ ευρηματικό το σποτ. Τι τελικά είναι η Ελλάδα σε αυτόν τον κόσμο που αντιμετωπίζει αυτή την πρόκληση. Σίγουρα είναι κάτι περισσότερο από τον ήλιο και τη θάλασσα. Ευκαιρία αυτό το καλοκαίρι να δούμε τα πράγματα διαφορετικά. Το καλοκαίρι δεν είναι μια εποχή, είναι μια αντίληψη, μια ματιά στα πράγματα”.
Για να καταλήξει: “Εύχομαι και ελπίζω το σποτ αυτό να είναι καλοτάξιδο. Η τουριστική σεζόν να πάει όσο καλύτερα γίνεται σε αυτή τη δύσκολη συγκυρία. Από την πρώτη στιγμή αποφύγαμε προβλέψεις για ύψος ύφεσης. Τα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ ήταν σχετικά ενθαρρυντικά. Ύφεση 0.9% όταν η μέση ευρωπαϊκή είναι της τάξης του 3,8%. Η ελληνική οικονομία συνάντησε την κρίση του κορονοϊού με μεγάλη ορμή. Το β’ τρίμηνο θα είναι πολύ δύσκολο και ελπίζουμε ότι από το γ’ τρίμηνο τα πράγματα θα πηγαίνουν καλύτερα. “
Δείτε την εικόνα που μεταδόθηκε LIVE από την εκδήλωση
Σύντομα… και περιεκτικά
Η εκδήλωση στην «Αίγλη» του Ζαππείου ήταν λιτή και σύντομη, όπως και η τοποθέτηση του πρωθυπουργού. Κεντρικά πρόσωπα ήταν ο επικεφαλής δημιουργικού της Προεδρίας της Κυβέρνησης, Στηβ Βρανάκης και η επικεφαλής της Marketing Greece, Ιωάννα Δρέττα, οι οποίοι επιμελήθηκαν της καμπάνιας.
Σημειώνεται πως θα υπάρξει ξεχωριστή καμπάνια για τον εσωτερικό τουρισμό, ενώ, όπως διευκρινίζουν κυβερνητικά στελέχη, ο ΕΟΤ δεν θα παρακάμπτεται κι αντιθέτως τονίζεται πως ο Οργανισμός τελευταία φορά έκανε εθνική καμπάνια το 2008.
Υγειονομική κάλυψη
Σε ό,τι αφορά την υγειονομική ασφάλεια που «υπόσχεται» η καμπάνια, την ερχόμενη εβδομάδα πρόκειται ν’ ανακοινωθούν τα υγειονομικά πρωτόκολλα με τα νησιά, ενώ στόχος είναι οι 470 κλίνες για περιστατικά Covid19 να γίνουν 650 έως τις αρχές Ιουλίου που θα «ανοίξουν» οι πτήσεις εξωτερικού για όλα τα ελληνικά αεροδρόμια (σ.σ.: στις 15/6 θα επιτραπούν οι πτήσεις εξωτερικού σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη και θα καταργηθούν η 14ήμερη καραντίνα και τα υποχρεωτικά τεστ).
Επίσης, σε 20 νησιά θα υπάρχει η δυνατότητα διεξαγωγής μοριακών τεστ και το πλάνο ετοιμότητας περιλαμβάνει αεροδιακομιδές από τα νησιά προς την Αθήνα, εφόσον αυτό είναι απαραίτητο. Σημειώνεται πως το παρών στην αποψινή εκδήλωση θα δώσει κανονικά ο Χάρης Θεοχάρης, τον οποίο στήριξε και στηρίζει το Μαξίμου, παρά τα «φάλτσα» που υπήρξαν κι ιδίως ύστερα από τις επιθέσεις που δέχθηκε από τον ΣΥΡΙΖΑ. Απολύτως συμβολικό προς τούτο είναι και το γεγονός ότι θα συνοδεύσει τον πρωθυπουργό στο ταξίδι του στη Σαντορίνη, το οποίο πιθανότατα θα γίνει το επόμενο Σάββατο (13/6).
Όπως παρουσίασε το newsit.gr, στόχος είναι αφενός ο κ. Μητσοτάκης να ενισχύσει τη συνολική καμπάνια της χώρας για τον τουρισμό με τη δική του παρουσία. Αφετέρου μέσα από αυτή τη στοχευμένη επίσκεψη ν’ αναδειχθεί το κεντρικό ενδιαφέρον όχι μόνο για την προσέλκυση τουριστών, αλλά και για τη στήριξη των επιχειρηματιών, επαγγελματιών και εργαζομένων του χώρου. Σύμφωνα με πληροφορίες, άλλωστε, είναι πολύ πιθανό ο πρωθυπουργός να κάνει δηλώσεις προς τους ανταποκριτές των ξένων Μέσων Ενημέρωσης στην Ελλάδα με φόντο για ευνόητους λόγους το Αιγαιοπελαγίτικο νησί.