Τρίτη, 26 Νοεμβρίου 2024
trikaladay.gr / Τοπικά / Λήψη μέτρων από τη ΔΕΥΑΤ απέναντι στον κορωνοϊό. Πως θα γίνεται η εξυπηρέτηση των καταναλωτών

Λήψη μέτρων από τη ΔΕΥΑΤ απέναντι στον κορωνοϊό. Πως θα γίνεται η εξυπηρέτηση των καταναλωτών

Η Δ.Ε.Υ.Α. Τρικάλων προέβη στην λήψη των παρακάτω μέτρων προς αποφυγή συνάθροισης και για την πρόληψη απέναντι στον κορωνοϊό (COVID-19):

■ Για την καλύτερη εξυπηρέτηση των καταναλωτών:

Συστήνει στους καταναλωτές της να αποφεύγουν την προσέλευση στα Γραφεία της ΔΕΥΑΤ και να υποβάλλουν τα αιτήματά τους τηλεφωνικά, με fax ή με mail

  • Για αναγγελία βλαβών (όλο το 24ωρο) στο τηλέφωνο:

24310 76 715

Για υποβολή αιτημάτων ή ερωτημάτων στο site της ΔΕΥΑΤ (www.deyat.gr) ή στα τηλέφωνα :

24310 76 711, 712 (πρωτόκολλο)

24310 76 713 (γραφείο εξυπηρέτησης πολιτών)

  • Για την πληρωμή λογαριασμών, μέσω:
  • της πλατφόρμας e-bill ΔΕΥΑ (εγγραφή στο site της ΔΕΥΑΤ στο deyat.gr)
  • στις τράπεζες με πάγια εντολή (αυτόματη χρέωση τραπεζικού λογαριασμού) ή με εντολή χρέωσης τραπεζικού λογαριασμού
  • Εάν, παρ’ όλα αυτά, ο καταναλωτής κρίνει απαραίτητο να μεταβεί στα γραφεία της ΔΕΥΑΤ, θα πρέπει να έχει τηλεφωνήσει και ορίσει ραντεβού με συγκεκριμένο υπάλληλο και συγκεκριμένη ώρα.
  • Επίσης θα συμμορφωθεί με τις οδηγίες του προσωπικού της ΔΕΥΑΤ, για την τήρηση μέτρων αποφυγής συνωστισμού και μέγιστου αριθμού εξυπηρετούμενων καταναλωτών.

 

 

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΔΕΥΑΤ

 

 

 

 

 

ΧΡΗΣΤΟΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΥ

 

 

Δες επίσης

Μετακόμισε από την Αθήνα σε χωριό της Καλαμπάκας με 65 κατοίκους – Ο Γιώργος περιγράφει τη νέα του ζωή

Ο Γιώργος Αντωνίου άλλαξε τη ζωή του μετακομίζοντας από την Αθήνα σε ένα ορεινό χωριό, ...