Η Μπαουερ είπε ότι δεν παρατήρησε αρχικά το χαρτάκι όπου της άφηνε 2.000 δολάρια φιλοδώρημα μαζί και με ένα σημείωμα όπου της έγραφε “Καλά Χριστούγεννα! Συνέχισε τη σκληρή δουλειά!”. “Είπα όπα, στάσου, το άνοιξα και άρχισα να κλαίω. Ω Θεέ μου! Τα παιδιά μου! Θα τα χαλάσω όλα για τα παιδιά μου!” σκέφτηκε η Μπάουερ που έχει δύο γιους, έναν δίχρονο και έναν 5 μηνών. “Ποτέ δεν πέρασα Χριστούγεννα όπου θα μπορούσα να τους κακομάθω λίγο”.
Αλλά η χαρά της χάθηκε όταν ο υπεύθυνος του εστιατορίου της είπε ότι δεν μπορεί να πάρει φιλοδώρημα μεγαλύτερο των 500 δολαρίων. Οι άλλοι εργαζόμενοι πρότειναν το εστιατόριο να σπάσει το φιλοδώρημα των 2.000 σε τέσσερα ποσά των 500 δολαρίων και να τα δώσει στη γυναίκα, αλλά το εστιατόριο αρνήθηκε. Είναι ακόμη ασαφές γιατί βάσει των ορίων του το εστιατόριο δεν μπορούσε να δώσει όλο το ποσό στη γυναίκα. “Δεν νομίζω ότι είναι δική μας ευθύνη ως σερβιτόροι να πούμε “ω, δεν μπορείτε να μου δώσετε τόσο μεγάλο φιλοδώρημα, συγγνώμη. Α, λυπάμαι υπάρχει όριο, συγγνώμη” είπε η Μπάουερ. “Αν είναι έτσι θα έπρεπε να υπάρχουν ενδείξεις στα εστιατόρια ή στις αποδείξεις όπου να αναφέρεται ότι υπάρχει όριο 500 δολαρίων”. Ο ανοιχτοχέρης πελάτης φέρεται να ενημερώθηκε και να διαμαρτυρήθηκε στο εστιατόριο για το γεγονός. Όταν ζήτησε να της δώσουν το τηλέφωνό του για να τον ευχαριστήσει, ο διευθυντής της είπε ότι δεν κράτησαν τα στοιχεία επικοινωνίας του. Η Μπάουερ ανήρτησε το μήνυμά της στο Facebook, προσπαθώντας να προσεγγίσει τον πελάτη. “Αν και δεν μπορώ να τα πάρω, σ’ ευχαριστώ για τη μεγάλη σου καρδιά” ήταν το δικό της μήνυμα.