Η Κυβέρνηση με το ξέσπασμα της πανδημίας, με ιδιαίτερη μέριμνα για κάθε πληττόμενο κλάδο, έχει προχωρήσει με σχεδιασμό, στην οικονομική ενίσχυσή τους. Είναι γεγονός όμως, πως τα επιβαλλόμενα μέτρα για την προστασία της δημόσιας υγείας, με το κλείσιμο των καταστημάτων και της εστίασης, έχουν επιφέρει δυσμενείς οικονομικές συνέπειες, όχι μόνο γι’ αυτές τις επιχειρήσεις αλλά και για τον κλάδο των ΜΜΕ και ιδιαίτερα του έντυπου τύπου.
Αυτό συμβαίνει, καθώς οι πολίτες δεν ακολουθούν τις καθημερινές τους συνήθειες, από τις οποίες θα προέκυπτε η αγορά του ημερήσιου και εβδομαδιαίου έντυπου τύπου, με αποτέλεσμανα υπάρχει μειωμένη πώληση των εφημερίδων, ενώ ταυτοχρόνως τα έξοδα για πρώτες ύλες και το απασχολούμενο προσωπικό να είναι αυξημένα.
Η κα. Παπακώστα επεσήμανε στον Υφυπουργό τα εξής: «Τα ΜΜΕ βιώνουν τη δική τους δυσχερή οικονομική συγκυρία, εξαιτίας της πανδημικής κρίσης. Η Κυβέρνηση όμως, προχωρώντας στην αξιοποίηση χρηματοδοτικών εργαλείων, όπως της επιστρεπτέας προκαταβολής και της αναστολής των συμβάσεων εργασίας, έχει δώσει ανάσα στην οικονομική δυσφορία των επιχειρήσεων αυτών.
Παρά ταύτα όμως, ο έντυπος τύπος παρουσιάζει μεγάλη μείωση στον αριθμό πωλήσεων, με την έξαρση της πανδημίας, που μεταφράζεται σε πολύ χαμηλό
«τζίρο» και αδυναμία των επιχειρήσεων να ανταπεξέλθουν στις οικονομικές υποχρεώσεις τους. Στον Νομό Τρικάλων, οι δύο τοπικές, ημερήσιες εφημερίδες διακινούν καθημερινά περίπου 3.500 με 4.000 φύλλα συνολικά, αντιλαμβανόμαστε όμως, ότι οι πωλήσεις σήμερα δεν αποτυπώνονται σε αυτούς τους αριθμούς».
Ο Υφυπουργός κ. Πέτσας, κατανοώντας απόλυτα τα ανωτέρω, και συμφωνώντας με την άποψη της Τρικαλινής Βουλευτή, για την πρόσθετη στήριξη των περιφερειακών Μέσων Ενημέρωσης, ώστε να παρέχεται με τον πλέον αποτελεσματικό τρόπο έγκριτη και έγκυρη ενημέρωση στους πολίτες, διαβεβαίωσε πως παραμένει στις προτεραιότητες της Κυβέρνησης η στήριξη και η ικανοποίηση των δίκαιων αιτημάτων τους. Τόνισε δε, ότι είναι υπό σκέψη η περαιτέρω ενίσχυση, αλλά και οι σχετικές, επικείμενες παρεμβάσεις για τα έντυπα και ηλεκτρονικά ΜΜΕ.