Κυριακή, 24 Νοεμβρίου 2024
trikaladay.gr / Επιχειρηματικότητα / Data mining… κατά της φοροδιαφυγής – Στο μικροσκόπιο social media και επισκέψεις σε… αισθητικούς

Data mining… κατά της φοροδιαφυγής – Στο μικροσκόπιο social media και επισκέψεις σε… αισθητικούς

Data mining ή στα… ελληνικά «εξόρυξη δεδομένων»: Μοιάζει με τίτλο ταινίας αλλά δεν είναι. Πρόκειται για το νέο σύστημα Τεχνητής Νοημοσύνης με το οποίο εξοπλίζεται η εφορία. Η Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων θα έχει τη δυνατότητα να κάνει «βουτιά» σε μια «θάλασσα» πληροφοριών και να «αλιεύει» εκείνα τα δεδομένα που θα την οδηγούν σε… φοροφυγάδες.

Γράφει ο Βαγγέλης Δουράκης

Πληροφορίες από κοινωνικά δίκτυα που αποτυπώνουν χλιδάτη ζωή εκεί που… φορολογικά δεν ταιριάζει. Αγορές ιδιαίτερης αξίας από καταστήματα ηλεκτρονικού εμπορίου. Ίσως ακόμη και οι συχνές επισκέψεις σε αισθητικούς για… «διορθώσεις»: Κάθε συναλλαγή ή κίνηση που θα κάνει ο οποιοσδήποτε πολίτης θα καταγράφεται, θα συγκεντρώνεται σε μια βάση δεδομένων και όταν «ξεφεύγει» από αυτά που δηλώνει στην εφορία θα χτυπάει ένα «καμπανάκι» που θα ενεργοποιεί τους ελεγκτικούς μηχανισμούς. Όχι, δεν είναι σενάριο επιστημονικής φαντασίας είναι μια πραγματικότητα που ήδη έχει υιοθετηθεί σε προηγμένες χώρες και που ήδη δρομολογούνται οι διαδικασίες να εφαρμοστεί και στην χώρα μας.

Διαβάστε περισσότερα στο enikonomia.gr

Δες επίσης

Coca Cola: Η εμβληματική της διαφήμιση για τα Χριστούγεννα επιστρέφει μέσω AI

Δεν νοούνται Χριστούγεννα αν δεν δούμε τη χριστουγεννιάτικη διαφήμιση της Coca Cola. Άλλωστε έχει χαρακτηριστεί ως η καλύτερη ...