Με την απόφαση καθορίζεται νέο, ειδικά προσαρμοσμένο ωράριο για το νέο επιδημιολογικό επίπεδο, αυξημένου κινδύνου (κόκκινο) που βρίσκεται η περιοχή μας , ως εξής:

  • Για όλες τις επιχειρήσεις που λειτουργούν με click inside (ένδυσης, υπόδησης, βιβλιοχαρτοπωλεία) ή click away (όλες οι υπόλοιπες), καθιερώνεται νέο προαιρετικό και διευρυμένο ωράριο λειτουργίας για όλες τις κόκκινες περιοχές, από τις 07.00 έως τις 20.30, χωρίς εξαιρέσεις.

Συνεπώς το προηγούμενο προτεινόμενο ωράριο του Εμπορικού Συλλόγου Τρικάλων παραμένει σε ισχύ και είναι το εξής:

 

ΔΕΥΤΕΡΑ      9:00 – 14:00  & 17:00 -20:30

ΤΡΙΤΗ           9:00 – 14:00    ΚΛΕΙΣΤΑ

ΤΕΤΑΡΤΗ      9:00 – 14:00  & 17:00 -20:30

ΠΕΜΠΤΗ       9:00 – 14:00    ΚΛΕΙΣΤΑ

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 9:00 – 14:00  & 17:00 -20:30

ΣΑΒΒΑΤΟ      9:00 – 15:00    ΚΛΕΙΣΤΑ

ΚΥΡΙΑΚΗ     ΑΡΓΙΑ

 Επίσης ισχύουν τα παρακάτω:

  • Τα καταστήματα λειτουργούν μόνο με την διαδικασία του click away. Εξαιρούνται τα καταστήματα υποδημάτων, ενδυμάτων και τα βιβλιοχαρτοπωλεία που μπορούν να λειτουργούν με την διαδικασία click inside.
  • Για τα καταστήματα που λειτουργούν με click away, η παραγγελία καταχωρείται από την επιχείρηση και αποστέλλεται στον πελάτη είτε ηλεκτρονικό αποδεικτικό έγγραφο αγοράς (σε προπληρωμένη παραγγελία) ή του ραντεβού ή SMS με τα εξής στοιχεία: α) Επωνυμία, διεύθυνση, ΑΦΜ της επιχείρησης και β) χρονικό διάστημα παραλαβής που δεν μπορεί να υπερβαίνει τις 2 ώρες.  Η παραλαβή επιτρέπεται μόνο για ένα άτομο.  Η πληρωμή γίνεται ηλεκτρονικά ή με POS κατά την παραλαβή.  Η τήρηση των αποστάσεων είναι 2 μέτρα μεταξύ των πελατών, με το πολύ 9 άτομα στην αναμονή.  Ο μέγιστος χρόνος παραμονής ορίζεται στα 10 λεπτά.
  • Ειδικά ως προς το click inside, οι επιχειρήσεις είναι υποχρεωμένες να αναρτούν τον μέγιστο αριθμό πελατών που επιτρέπεται να βρίσκονται μέσα στο κατάστημα.  Οι αριθμοί αυτοί ισχύουν μόνο για τους πελάτες και δεν συμπεριλαμβάνουν επιχειρηματία/ες και προσωπικό.  Το ραντεβού καταχωρείται από την επιχείρηση και αποστέλλεται στον πελάτη είτε ηλεκτρονικό αποδεικτικό έγγραφο του ραντεβού ή SMS με τα εξής στοιχεία: α) Επωνυμία, διεύθυνση, ΑΦΜ της επιχείρησης και β) χρονικό διάστημα αγοράς που δεν μπορεί να υπερβαίνει τις 2 ώρες.