Κυριακή, 24 Νοεμβρίου 2024
trikaladay.gr / Επιχειρηματικότητα / Ποιο είδος ιστοσελίδας είναι πιο κατάλληλο για την επιχείρησή σας;

Ποιο είδος ιστοσελίδας είναι πιο κατάλληλο για την επιχείρησή σας;

Έχετε αποφασίσει να επεκτείνετε την επαγγελματική σας δραστηριότητα στον ψηφιακό κόσμο του Διαδικτύου και γι αυτό χρειάζεστε μία σύγχρονη ιστοσελίδα που να προβάλει και να αναδεικνύει τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας.

Σύμφωνα με τους επαγγελματίες της Leader Online, που εξειδικεύονται στην κατασκευή ιστοσελίδας, ένα από τα πρώτα ζητήματα που τίθενται προς συζήτηση είναι το είδος της ιστοσελίδας που ταιριάζει καλύτερα στη δραστηριότητα που ασκείτε. Αν δηλαδή, είναι καλύτερα να επιλέξετε μια στατική ή δυναμική ιστοσελίδα για τις ανάγκες της επιχείρησής σας.

Δείτε παρακάτω ποιες διαφοροποιήσεις εμφανίζουν οι στατικές και οι δυναμικές ιστοσελίδες και γιατί είναι απαραίτητο να κάνετε τη σωστή επιλογή για τη στρατηγική ανάπτυξη της επαγγελματικής σας δραστηριότητας.

Ποιες είναι οι διαφορές μεταξύ δυναμικής και στατικής ιστοσελίδας;

Η επαγγελματική ιστοσελίδα που επιθυμείτε να αποκτήσετε για την επιχείρησή σας είναι απαραίτητο να προσιδιάζει στις ανάγκες του αντικειμένου της δουλειάς σας ώστε να εξυπηρετεί όσο το δυνατόν καλύτερα τον σκοπό για τον οποίο κατασκευάζεται.

Η ιστοσελίδα που καλείται δυναμική παρέχει στοιχεία αλληλεπίδρασης μεταξύ της επιχείρησης και των χρηστών που την επισκέπτονται. Διαθέτει δε, μια βάση δεδομένων στην οποία υπόκεινται σε επεξεργασία και αποθηκεύονται πληροφορίες και δεδομένα. Προκειμένου να είναι άρτια τεχνικά είναι αναγκαίο να γίνονται πολύτιμες μορφοποιήσεις και βελτιστοποιήσεις που μεταφράζονται σε κώδικα προγραμματισμού. Το περιεχόμενο της δυναμικής ιστοσελίδας πρέπει να ανταποκρίνεται στις ανάγκες των χρηστών, να αλλάζει και να ανανεώνεται αυτοματοποιημένα ακόμη και από άτομα που δεν διαθέτουν γνώσεις προγραμματισμού.

Η στατική ιστοσελίδα από την άλλη, δεν στοχεύει στην αλληλεπίδραση με τον χρήστη παρότι περιέχει όπως και η δυναμική, όλες τις απαραίτητες πληροφορίες που συστήνονται από κείμενα, φωτογραφίες, συνδέσμους, αρχεία για download, animated graphics. Λέγεται στατική διότι το περιεχόμενο της κάθε σελίδας της είναι σταθερό και συγκεκριμένο και εξυπηρετεί μερικές κατηγορίες επαγγελματιών, στις οποίες δεν είναι απαραίτητη η συχνή ανανέωση ή και η τροποποίηση του περιεχομένου. Όμως, αν για κάποιο λόγο απαιτείται να γίνουν αλλαγές, αυτές μπορούν να συμβούν μόνο με χειροκίνητες ενέργειες και όχι αυτοματοποιημένα.

Ποιο είδος ιστοσελίδας είναι κατάλληλο για τη δική σας επιχείρηση

Οι πιο σημαντικές διαφορές μεταξύ της δυναμικής και της στατικής ιστοσελίδας σχετίζονται με το περιεχόμενο, την αλληλεπίδραση, την ταχύτητα αλλά φυσικά, και… το κόστος. Μια στατική ιστοσελίδας μπορεί να κατασκευαστεί πιο γρήγορα, άρα, προφανώς, έχει χαμηλότερο κόστος για να δημιουργηθεί. Αφού είναι πιο «ελαφριά», συχνά πετυχαίνει καλύτερη ταχύτητα φόρτωσης σε σχέση με μια δυναμική ιστοσελίδα και αξιοποιείται καλύτερα από επιχειρήσεις που παρουσιάζουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους στο κοινό του Διαδικτύου, με συγκεκριμένο και περιορισμένο περιεχόμενο που δεν ανανεώνεται συχνά. Ωστόσο, οι χρήστες που επισκέπτονται μια στατική ιστοσελίδα δεν έχουν τη δυνατότητα να αλληλεπιδράσουν μαζί της και ακόμη, το περιεχόμενό της δύναται να ανανεωθεί μόνο από εξειδικευμένο άτομο το οποίο διαθέτει γνώσεις ανάπτυξης ιστοσελίδων.

Μια δυναμική ιστοσελίδα μπορεί να εμπλουτιστεί με νέες σελίδες και περιεχόμενο ανά πάσα στιγμή, ενώ θεωρείται πιο απλή στη διαχείρισή της ακόμα και από χρήστες που δεν έχουν εξειδικευμένες τεχνολογικές γνώσεις ή ιδιαίτερη εμπειρία. Η επιλογή της δυναμικής ιστοσελίδας παρέχει τη δυνατότητα στον κάθε επαγγελματία να προσαρμόζεται όσες φορές απαιτείται στο πλαίσιο της στρατηγικής marketing και έτσι, το site της επιχείρησης βρίσκεται σε θέση να ανταγωνίζεται τις ανταγωνιστικές επιχειρήσεις, με πολλούς χρήστες να αλληλεπιδρούν με αυτό, προσφέροντας καλύτερη εμπειρία πλοήγησης. Η δυναμική ιστοσελίδα θεωρείται η πλέον κατάλληλη επιλογή για επαγγελματίες που επιδιώκουν να ενημερώνουν σε συστηματική βάση το περιεχόμενο και την εμφάνιση της ιστοσελίδας τους, με στόχο την προσέλκυση νέων πελατών και τη εξυπηρέτηση όσων είναι ήδη πελάτες.

Δες επίσης

Άνοιξε η πλατφόρμα για το «Gigabit Voucher» – Περισσότερα από 379 χιλιάδες νοικοκυριά και μικρομεσαίες επιχειρήσεις αποκτούν ευρυζωνικές συνδέσεις

Από σήμερα, 18 Νοεμβρίου 2024, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να υποβάλουν αίτηση για το «Gigabit Voucher» ...