Κυριακή, 22 Δεκεμβρίου 2024
trikaladay.gr / Παραπολιτικά / Ζούμε …ιστορικές στιγμές με την ομπρέλα “γλυπτό” στην Ασκληπιού – Ποια είναι τελικά η “ασχήμια” κ. δήμαρχε;

Ζούμε …ιστορικές στιγμές με την ομπρέλα “γλυπτό” στην Ασκληπιού – Ποια είναι τελικά η “ασχήμια” κ. δήμαρχε;

Ζούμε …ιστορικές στιγμές με την ομπρέλα “γλυπτό” στην Ασκληπιού. Οι συμπολίτες διχασμένοι, σ άλλους άρεσε σε άλλους όχι κι αυτό είναι απολύτως φυσιολογικό. Αλλά αυτό που παρατήρησα, ως πολίτης, ήταν η ανάρτηση του δημάρχου μας κ. Παπαστεργίου. ο οποίος ναι μεν παραδέχεται ότι η τέχνη είναι υποκειμενική, αλλά ταυτόχρονα “κατηγορεί” τους πολίτες ότι διακατέχονται από “ασχήμια” ή ποιο χειρότερα είναι κατά τα ακριβή λόγια του κ. Παπαστεργίου “ο εθισμός μας στη νεοελληνική ασχήμια φταίει”. Μήπως ζει σ άλλη πόλη, χώρα ή πλανήτη ο κ. δήμαρχος; Πόση ασχήμια υπάρχει στην πόλη και τα χωριά του δήμου μας που ευθύνεται η δημοτική αρχή, η τωρινή οσο και οι προηγούμενες. Δεν φτιάχνει δρόμους, χωματερές εξακολουθούν να υπάρχουν, κι έχω αποδείξεις γι’ αυτό, πεζοδρόμια και δρόμοι σχεδόν, να μοιάζουν, “βομβαρδισμένοι”.  Πόσα καλαίσθητα και αρχιτεκτονικής τέχνης νεοκλασσικά κτήρια στη πόλη χάθηκαν κ. Παπαστεργίου και στην θέση τους φύτρωσαν … μπαουχάους πολυκατοικίες, με κυριότερο δείγμα το κτίριο της πρώην Νομαρχίας και της τωρινής περιφερειακής ενότητας; Η να θυμηθούμε το νεοκλασσικό της Ασκληπιού που το δέσμευσε ο δήμος πριν πολλά χρόνια και το άφησε στην κυριολεξία να καταρρεύσει; Θέλετε να φέρω κι άλλα παραδείγματα νεοελληνικής ασχήμιας στην πόλη (έχω μακρύ κατάλογο)_που η δημοτική αρχή, η παρούσα, θα μπορούσε να τ΄αλλάξει.Και στο κάτω κάτω, η δημοτική αρχή και ο δήμαρχος δίνουν προτεραιότητα σε ένα “γλυπτό” που δεν είναι ξεχωριστό και μοναδικό, αφού δεσπόζει ως “έμπνευση” και πρωτοτυπία  του καλλιτέχνη, στην Ν. Παραλία Θεσσαλονίκης εδω κι αρκετό καιρό.  Αυτά και καλό απόγευμα.

Για το trikaladay.gr  Κων/νος Καραποστόλης

Δες επίσης

Καλαμπάκα έγινε η Βαρκελώνη…

Τον χριστουγεννιάτικο διάκοσμο της Καλαμπάκας φερεται να ζήλεψαν στην Βαρκελώνη. Σύμφωνα με φωτογραφία που μας ...