Πρόκειται για το πλέον επικίνδυνο – αφού δεν πληροί συνθήκες ασφαλείας για τους οδηγούς- τμήμα μήκους 5,5 χλμ. της Εθνικής Οδού, από τη διασταύρωση της Τερψιθέας έως τη διασταύρωση της Ραχούλας. Στην Εθνική Οδό Λάρισας – Τρικάλων καταγράφεται πολύ υψηλός κυκλοφοριακός φόρτος, που σε συνδυασμό με τεχνικά χαρακτηριστικά, όπως το μικρό πλάτος της οδού (μία λωρίδα ανά κατεύθυνση), την απου σία διαχωριστικών κ.λπ., καθιστούν τον δρόμο ιδιαίτερα επικίνδυνο από την άποψη της οδικής ασφάλειας, με αυξημένο επίσης κίνδυνο πρόκλησης ατυχημάτων.
Στην ίδια περιοχή δραστηριοποιούν ται επιχειρήσεις, ενώ λόγω των όμορων αγροτικών εκμεταλλεύσεων στην Εθνική Οδό κινούνται γεωργικοί ελκυστήρες, ελλείψει παράπλευρου δικτύου.
Το έργο της αναβάθμισης της Εθνικής Οδού εξελίσσεται ομαλά (φωτ.), ενώ το χρονοδιάγραμμα αποπεράτωσης εκτιμάται ότι θα λάβει παράταση και με το πέρας του 2024, αφού, ως γνωστόν, επί μεγάλο διάστημα, τα χωματουργικά μηχανήματα είχαν επιταχθεί με αφορμή και την επείγουσα αποκατάσταση ζημιών από τα πλημμυρικά φαινόμενα του περασμένου Σεπτεμβρίου.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΕΡΨΙΘΕΑ ΕΩΣ ΤΗ ΡΑΧΟΥΛΑ
Αναλυτικότερα, λοιπόν, η Αστυνομική Διεύθυνση Λάρισας αποφάσισε την εφαρμογή προσωρινών κυκλοφοριακών ρυθμίσεων, οι οποίες περιλαμβάνουν τη «διακοπή της κυκλοφορίας όλων των οχημάτων στην Ε.Ο. Λάρισας-Τρικάλων, από τον ανισόπεδο κόμβο Τερψιθέας (χ.θ. 6+600) έως τον ανισόπεδο κόμβο Ραχούλας (χ.θ. 12+073), λόγω εκτέλεσης εργασιών κατασκευής του οδικού τμήματος τος», «για χρονικό διάστημα από 10- 07-2024 έως και 19-11-2024». Στην ίδια απόφαση της ΕΛ.ΑΣ. διευκρινίζεται ότι «κατά τη διάρκεια των εργασιών η κυκλοφορία των οχημάτων θα διεξάγεται από τις νεοκατα- σκευασθείσες παράπλευρες οδούς και σύμφωνα με κατάλληλες πληροφοριακές και ρυθμιστικές πινακίδες, που θα τοποθετηθούν από τον ανάδοχο του έργου, υπό την επίβλεψη της Περιφέρειας Θεσσαλίας».