Μια γέφυρα σε απόσταση, λίγων μέτρων, από την κεντρική πεζογέφυρα της πόλης.
Το έργο προβλέπει την κατεδάφιση της σημερινής και την κατασκευή μιας νέας τοξωτής γέυφυρας.
Παραθέτουμε τη εικόνα της μακέτας
Οπως διαβάζουμε σε δημοσίευμα της ΚΕΔΕ Στη θέση της θα κατασκευαστεί νέα, στην ίδια θέση και στην αρχική της μορφή, δηλαδή στη μορφή πριν τη δεκαετία του 1940. Η πρώτη γέφυρα κατασκευάστηκε πιθανώς τον 18ο αιώνα, καταστράφηκε από βομβαρδισμό το 1941, το 1946 κατασκευάστηκε πρόχειρη, ξύλινη και η προς κατεδάφιση κατασκευάστηκε το 1949, ενώνοντας την πλατεία Εθνικής Αντίστασης (τότε Κιτριλάκη) με την οδό Οθωνος. Η νέα πεζογέφυρα θα είναι δίτοξη, με δύο συμμετρικά ημικυκλικά ανοίγματα ελεύθερης υδραυλικής διατομής διαμέτρου 10 μ. Η τελική μορφολογική και αισθητική μορφή της πεζογέφυρας θα είναι όσο το δυνατό πιστότερη προς την αρχική γέφυρα της Μαρούγκαινας.
Tη μελέτη για τη νέα αυτή γέφυρα εκπόνησε ως δωρεά ο «Σύλλογος Τρικαλινών Πολιτών – Γέφυρα Μαρούγκαινας», που συστάθηκε με πρωτοβουλία του τρικαλινού γιατρού γυναικολόγου – μαιευτήρα Κυριάκου Τσαγκούλη, ο οποίος κινητοποίησε επιστήμονες, προκειμένου να εκπονηθεί η μελέτη.
Το έργο για την ανακατασκευή και συντήρηση όλων των γεφυρών στα Τρίκαλα χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης («Εθνικό Σχέδιο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας Ελλάδα 2.0») με προϋπολογισμό 3.300.000€ .