Ένα νέο τρίλεπτο διαφημιστικό βίντεο κυκλοφόρησε στο διαδίκτυο, αποτελεί μια από τις σημαντικότερες ενέργειες προώθησης του τουριστικού προϊόντος της τοπικής εταιρία Visit Meteora που έγινε σε συνεργασία με τον Παγκόσμιο Οργανισμό Τουρισμού Περιπέτειας (ΑΤΤΑ).
Στο βίντεο παρουσιάζονται στιγμιότυπα από από το πρόσφατο ταξίδι εξοικείωσης που πραγματοποιήθηκε τον Μάιο στα πλαίσια του adventureNEXT event. Μέσα σε 3 λεπτά αποτυπώνονται τα συναισθήματα και οι εντυπώσεις ενός από τους ιδρυτές της εταιρίας Visit Meteora και δύο δημοσιογράφων που συμμετείχαν στο ταξίδι εξοικείωσης.Τα κύρια χαρακτηριστικά σημεία που που επισημάνθηκαν για τον προορισμό είναι πως έχουμε να κάνουμε με ένα μοναδικό μαγευτικό τοπίο, με σύνθετα χαρακτηριστικά αλλά πάνω από όλα έναν Άγιο τόπο. Επίσης τονίστηκαν οι δυνατότητες για εναλλακτικές δραστηριότητες σε έναν πολύ ιδιαίτερο χώρο που εμπνέει ψυχικά όλους τους ανθρώπους μέσα από τα παραδείγματα των μοναχών. Τέλος το βίντεο παρουσιάζει και την ποιοτική γαστρονομία που μπορεί ο επισκέπτης να απολαύσει στην περιοχή των Μετεώρων.
Όπως εξήγησε αναλυτικά ο κ. Γιώργος Κουρέλης, που είναι ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρίας, “τα γυρίσματα κράτησαν μία βδομάδα, ενώ δόθηκε έμφαση στην προβολή των εναλλακτικών δραστηριοτήτων όπως η πεζοπορία και η αναρρίχηση. Η παραγωγή ποιοτικού οπτικοακουστικού υλικού είναι μια από τις προτεραιότητες μας και ίσως η σημαντικότερη δράση σήμερα για την τουριστική προβολή των προορισμών. Τα βίντεο κυριαρχούν σήμερα στο διαδίκτυο και ο προορισμός μας έχει κάτι το μοναδικό να δείξει σε παγκόσμιο επίπεδο. Είμαστε ιδιαίτερα ικανοποιημένοι από το ποιοτικό αποτέλεσμα και ευελπιστούμε σε άμεσα θετικά αποτελέσματα.
Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε θερμά τα εστιατόρια Μετέωρα, Πανελλήνιο, Γαρδένια, Μετεώρων Πανόραμα, το οινοποιείο Κατώγι Αβέρωφ, το ξενοδοχείο Grand Forest Metsovo και την Περιφέρεια Θεσσαλίας για την υποστήριξη.”