Μια δημοτική αρχή, που δεν προσέθεσε δυο ολόκληρα χρόνια ούτε ένα μέτρο ασφαλούς και οροιοθετημένου ποδηλατόδρομου, που «κατάφερε» να ξεχαρβαλώσει και τον μοναδικό που υπήρχε, (για να κινηθεί το «όχημα χωρίς οδηγό», που κανείς πλέον δεν θυμάται με νοσταλγία), ξεκινά επιδρομή επιβολής προστίμων στους ποδηλάτες, επειδή δεν τηρούν τους κανόνες οδικής κυκλοφορίας !!!
Στο στόχαστρο τους εισπρακτικού μηχανισμού της δημοτικής αρχής θα τεθούν λοιπόν και οι ποδηλάτες , αφού αυτοί φαίνεται ότι θα κληθούν από τον κ. Δήμαρχο «να πληρώσουν το μάρμαρο» για την απαράδεκτη κατάσταση στο κέντρο της πόλης .
Πραγματικά αναρωτιόμαστε : Σε ποια πόλη κατοικεί ο Δήμαρχος ;
Όταν περπατά στους δρόμους της , τι βλέπει γύρω του ;
Δεν βλέπει την αυθαίρετη κατάληψη του δημόσιου χώρου και την μετατροπή των πεζοδρόμων σε προέκταση των καταστημάτων και σε χώρο στάθμευσης αυτοκινήτων;
Δεν βλέπει τις παράνομες καταλήψεις πεζοδρομίων από τραπεζοκαθίσματα των καφέ;
Δεν βλέπει τις παράνομες σταθμεύσεις των ΙΧ αυτοκινήτων ;
Δεν βλέπει ότι σε ένα εκτεταμένο δίκτυο πεζοδρόμων στο κέντρο της πόλης, δεν είχε προβλεφθεί, αλλά ούτε στη συνέχεια προγραμματίσθηκε η παράλληλη ύπαρξη αντίστοιχου εκτεταμένου δικτύου ποδηλατοδρόμων ;
Δεν βλέπει την αδυναμία παρέμβασης του Δήμου να αντιμετωπίσει το κυκλοφοριακό πρόβλημα της πόλης ;
Δεν βλέπει ότι δεν έχει υλοποιήσει καμία ουσιαστικά απόφαση που λάβαμε ομόφωνα στο δημοτικό συμβούλιο για να αντιμετωπισθούν κάποια έστω από αυτά τα προβλήματα ;
Και αφού ο κ. Δήμαρχος δεν τα βλέπει όλα αυτά και θα ξεκινήσει να επιβάλλει πρόστιμα στους ποδηλάτες για να επιβάλλει το «νόμος και τάξη», μπορεί να μας θυμίσει και σε πόσους άλλους έχει επιβάλει πρόστιμα , από αυτούς που αυθαιρετούν, από αυτούς που καταπατούν, από αυτούς που ρυπαίνουν ;
Το πρόβλημα με την κυκλοφορία και την οδική ασφάλεια δεν είναι ασφαλώς η δήθεν «παραβατική» κίνηση των ποδηλάτων, στην οποία αφιερώθηκε η πολύωρη σύσκεψη στο Δημαρχείο, αλλά και το απίστευτο «τρολάρισμα» του γραφείου τύπου του δημάρχου ότι δήθεν «Στην πόλη του ποδηλάτου, δεν αρκεί μόνο η ύπαρξη ποδηλατοδρόμων, αλλά χρειάζεται και η τήρηση των κανόνων του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας» (!!!) .
Αυτά που απαιτεί μια σύγχρονη πόλη του 21ου αιώνα είναι ο σχεδιασμός μιας ριζικά αναθεωρημένης αντίληψης για την κυκλοφοριακή πολιτική της, αλλά και παράλληλα στοχευμένες παρεμβάσεις που θα θίγουν το πρόβλημα στον πυρήνα του, όπως η απομάκρυνση της καθημερινής λαϊκής από το κέντρο της πόλης και των αφετηριών της αστικής συγκοινωνίας, η ανάπτυξη δημοτικής αστικής συγκοινωνίας με mini bus και μακροπρόθεσμα με μέσα σταθερής τροχιάς, η ανάπτυξη δικτύου συμπλεκόμενων ποδηλατόδρομων , η αποθάρρυνση χρήσης του ΙΧ στο κέντρο της πόλης , η διακοπή χορήγησης αδειών υγειονομικού ενδιαφέροντος σε «κορεσμένες» περιοχές, ο 24ωρος αυστηρός συστηματικός έλεγχος και επιβολή αποτρεπτικών προστίμων σε όσους καταλαμβάνουν δημόσιο χώρο και άλλες αντίστοιχες δράσεις, που φυσικά ο κ. Παπαστεργίου και οι συνεργάτες του αδυνατούν να λάβουν.
Όπως μέχρι σήμερα, έτσι και για τα υπόλοιπα τρία χρόνια η δημοτική αρχή είναι καταδικασμένη αντί να αντιμετωπίζει τα προβλήματα να «πετάει πυροτεχνήματα» και να χαϊδεύει την εκλογική της πελατεία.
Τρίκαλα 12 Ιουλίου 2016
ΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ
«ΦΥΣΑΕΙ ΚΟΝΤΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΤΡΟΠΗ»
Δες επίσης
ΛΑ.ΣΥ Θεσσαλίας: Η γέφυρα στο δρόμο για Λιβαδοχώρι και Παράμερο του Δήμου Πύλης, κατεστραμμένη και εγκαταλειμμένη
Σε ανακοίνωσή της η Λαϊκή Συσπείρωση Θεσσαλίας επισημαίνει την κακή κατάσταση γέφυρας στο δρόμο για ...