Το ηλεκτρονικό φαρμακείο μας εφόσον το κατασκευάσουμε, θα πρέπει να γνωρίζουμε ορισμένους κανόνες της καθημερινής λειτουργίας του. Η λειτουργία για ένα ηλεκτρονικό φαρμακείο απαιτεί την ακολουθία μίας συγκεκριμένης διαδικασίας.
Καταρχήν, ως ιδιοκτήτες θα πρέπει να γνωρίζουμε πολύ καλά ποιες είναι οι λέξεις κλειδιά στην αγορά των ηλεκτρονικών φαρμακείων. Αν δεν έχουμε την παραπάνω γνώση τότε δεν μπορούμε να λειτουργήσουμε το ηλεκτρονικό μας φαρμακείο με επιτυχία.
Οι μηχανές αναζήτησης δουλεύουν με τις λέξεις κλειδιά οπότε θα πρέπει για να βγαίνουμε στην πρώτη σελίδα της Google αναζητώντας αυτές. Όσοι από εμάς έχουν προηγούμενη εμπειρία στην αναζήτηση σίγουρα θα είναι μυημένοι στο πως βρίσκουν τις κατάλληλες λέξεις κλειδιά και τι θα πρέπει να κάνουν ώστε να προσαρμόσουν την ιστοσελίδα τους για να πιάνει αυτές τις λέξεις κλειδιά. Οι υπόλοιποι θα πρέπει να μάθουν και να εκπαιδευτούν στην αναζήτηση λέξεων-κλειδιών.
Περαιτέρω, θα πρέπει να καταλάβουμε ότι η ηλεκτρονική σελίδα του φαρμακείου μας κατασκευάζεται με βάση τις λέξεις κλειδιά. Η λογική ότι δημιουργώ πρώτα ένα ηλεκτρονικό φαρμακείο και μετά προσθέτω τις λέξεις κλειδιά δεν υπάρχει και δεν είναι βιώσιμη στο διαδίκτυο και στις μηχανές αναζήτησης.
Επιπρόσθετα, υπάρχει ο ευρύτερος ανταγωνισμός των υποκατάστατων ηλεκτρονικών καταστημάτων που δεν είναι φαρμακεία αλλά πουλάνε παραφαρμακευτικά προϊόντα, βιταμίνες και καλλυντικά, ενώ ταυτόχρονα υπάρχουν και άλλα χιλιάδες φαρμακεία τόσο στην Ελλάδα αλλά και στο εξωτερικό που κάθε μέρα εντείνουν τον πόλεμο τιμών και διευρύνουν τον καθημερινό ανταγωνισμό.
Ο ανταγωνισμός υφίσταται επίσης και ως προς η επιλογή της πλατφόρμας, η οποία θα στεγάσει το ηλεκτρονικό φαρμακείο. Η ταχύτητα φόρτωσης των δεδομένων στην ηλεκτρονική ιστοσελίδα μας διαφέρει από πλατφόρμα σε πλατφόρμα όποτε θα πρέπει να είμαστε προσεκτικοί ποια από όλες θα επιλέξουμε με σκοπό την καλύτερη προώθηση των προϊόντων μας.