Τρίτη, 26 Νοεμβρίου 2024
trikaladay.gr / Επιχειρηματικότητα / Παπαδημητρίου: Θέμα ημερών η αυτόματη ρύθμιση των οφειλών επιχειρήσεων

Παπαδημητρίου: Θέμα ημερών η αυτόματη ρύθμιση των οφειλών επιχειρήσεων

Oι Έλληνες επιχειρηματίες δεν φοβούνται να προχωρήσουν σε μεγάλα επενδυτικά σχέδια, ενώ από πλευράς ξένων επενδυτών υπάρχει ενδιαφέρον για τους κλάδους της ενέργειας, του τουρισμού, των υποδομών και του real estate, δήλωσε ο υπουργός Οικονομίας και Ανάπτυξης, Δημήτρης Παπαδημητρίου.
«Η Ελλάδα έχει περάσει σε ένα άλλο παραγωγικό μοντέλο σε σχέση με αυτό που ακολουθούσε τα προηγούμενα χρόνια, με στόχο την παραγωγή εμπορεύσιμων αγαθών και υπηρεσιών υψηλής προστιθέμενης αξίας», σημείωσε ο υπουργός σε συνέντευξη που έδωσε στο Έθνος της Κυριακής.
Σχετικά με τον Εξωδικαστικό Μηχανισμό, ο υπουργός είπε ότι «υπάρχει τεράστιο ενδιαφέρον» και έχουν κάνει login περισσότερες από 7.500 επιχειρήσεις, εκ των οποίων οι 2.000 έχουν βάλει κάποιο από τα δικαιολογητικά που χρειάζονται για την ένταξή τους στον Μηχανισμό.
Θέμα ημερών, πρόσθεσε, είναι η ενεργοποίηση της ηλεκτρονικής πλατφόρμας του εξωδικαστικού μηχανισμού για την αυτόματη ρύθμιση των οφειλών που αφορά τη μεγάλη πλειονότητα των επιχειρήσεων.
Σε ό,τι αφορά το θέμα των πλειστηριασμών, υπογραμμίζει πως «η κυβέρνηση έχει δεσμευτεί ότι καμία πρώτη κατοικία αξίας έως 300.000 ευρώ δεν πρόκειται να βγει σε πλειστηριασμό».
Αναφορικά με την Αναπτυξιακή Τράπεζα, ο κ. Παπαδημητρίου είπε ότι στόχος είναι μέχρι το τέλος του έτους να ψηφισθεί νόμος για τη λειτουργία της.
«Ο Οργανισμός αυτός θεωρούμε ότι θα μπορέσει να ξεκινήσει τη λειτουργία του προς το τέλος του πρώτου εξαμήνου του 2018. Εν τω μεταξύ, μερικά από τα προγράμματα που σχεδιάζουμε για την Αναπτυξιακή Τράπεζα θα «τρέξουν» στο ΕΤΕΑΝ, από το οποίο θα υπάρχουν χρηματοδοτήσεις μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων», είπε, ενώ μίλησε για τη «δημιουργία Ταμείου Μικροπιστώσεων, μέσω της Ευρωπαϊκής Τράπεζας Επενδύσεων».
Πηγή: enikonomia.gr

Δες επίσης

Coca Cola: Η εμβληματική της διαφήμιση για τα Χριστούγεννα επιστρέφει μέσω AI

Δεν νοούνται Χριστούγεννα αν δεν δούμε τη χριστουγεννιάτικη διαφήμιση της Coca Cola. Άλλωστε έχει χαρακτηριστεί ως η καλύτερη ...