Το πόσο σύντομη είναι η ζωή το γνωρίζουμε όλοι. Πόσοι όμως το έχουμε πραγματικά συνειδητοποιήσει;
Αυτή η χριστουγεννιάτικη διαφήμιση σκοπό έχει να μας ταρακουνήσει, με τον πιο συγκλονιστικό τρόπο.
Το διαφημιστικό πρακτορείο Leo Burnett Madrid και το brand Ruavieja, στο οποίο ανήκει το λικέρ Pernod Ricard, συνεργάστηκαν για μια διαφημιστική καμπάνια με τίτλο «Tenemos Que Vernos Más» (Πρέπει να βλεπόμαστε περισσότερο).
Το βίντεο, διάρκειας 4,5 λεπτών, είναι στα ισπανικά με αγγλικούς υπότιτλους.
Ένας άνδρας μιλά σε διάφορους ανθρώπους -δύο φίλους, δύο αδελφές, μια μητέρα και τον γιο της- για το πόσο συχνά βλέπουν ο ένας τον άλλον από κοντά και όχι μέσω της τεχνολογίας.
Στη συνέχεια, ο ερευνητής χρησιμοποιεί έναν αλγόριθμο που βασίζεται στον χρόνο που οι άνθρωποι δήλωσαν ότι ξοδεύουν μαζί και παράγοντες όπως η ηλικία και το προσδόκιμο ζωής για να προβλέψει πόσος ακόμη χρόνος τους απομένει να περάσουν μαζί.
Το αποτέλεσμα τους σοκάρει…
Το βίντεο έχει ήδη 12 εκατομμύρια προβολές στο YouTube από τον Νοέμβριο, που κυκλοφόρησε.
Οι δημιουργοί της διαφήμισης, μάλιστα, κυκλοφόρησαν μια online εφαρμογή στα ισπανικά και στα αγγλικά, έτσι ώστε οι περίεργοι θεατές να μπορούν να προβλέψουν κατά προσέγγιση πόσο χρόνο έχουν με τους φίλους και την οικογένειά τους.
Ο αλγόριθμος της καμπάνιας και τα στατιστικά στοιχεία που εμφανίζονται σε όλη τη διαφήμιση βασίζονται σε δεδομένα από το Εθνικό Ινστιτούτο Στατιστικής στην Ισπανία, το Γραφείο Διαδραστικής Διαφήμισης και διάφορες βιομηχανικές μελέτες σχετικά με τη χρήση της τεχνολογίας.