Το εργαστήριο στήθηκε αμέσως, με αποτέλεσμα σήμερα οι ξεχωριστές ποδιές και άλλα προϊόντα να κάνουν τον γύρο του κόσμου.
Πέρα από την Κύπρο όπου λειτουργεί υποκατάστημα της «2 Handmade Aprons» με συνεχόμενη ανοδική πορεία, τονίζει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο Θάνος Τάμπας, ένας εκ των συνιδρυτών, η Γερμανία, λόγω των ομογενών, είναι η δεύτερη «δύναμη» όπως και η Αυστρία. Επίσης, σύμφωνα με τον ίδιο, οι ποδιές έχουν ταξιδέψει σε Φιλανδία, Σουηδία, Ρουμανία, Αυστραλία και στο Βανκούβερ του Καναδά.
Από τον Μάιο του 2015 η εταιρία σχεδιάζει και ράβει ποδιές από το μηδέν, τονίζει μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο Δήμος Μπαλάφας, ο δεύτερος της ομάδας, και συνιδρυτής, επισημαίνοντας παράλληλα, πως «κάθε πελάτης είναι ένα μοναδικό και ξεχωριστό project για την ομάδα μας, σπάνια κάποιος επιλέγει από τα έτοιμα σχέδια αν και στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα υπάρχουν περίπου 70 κωδικοί», και εξηγεί: «Αυτό που μας κάνει να ξεχωρίζουμε είναι ότι ο καθένας μπορεί να “στήσει” την ποδιά του ώστε να ταιριάζει στην αισθητική του, να καλύπτει τις ανάγκες του και φυσικά να τον συμφέρει οικονομικά».
Το κύριο αντικείμενο του εργαστηρίου, είναι οι ποδιές, ωστόσο καθημερινά προκύπτουν ανάγκες με αποτέλεσμα τον τελευταίο χρόνο να ράβουμε, εξηγεί στο Πρακτορείο το τρίτο μέλος της ομάδας Έντα Τάμπα, σακάκια barista /bartender & chef και δερμάτινες θήκες μαχαιριών.
Ο χρόνος παραγωγής είναι σχετικός, μας λέει, καθώς ανάλογα με το σχέδιο και τα υλικά διαφέρει. Η ομάδα απαρτίζεται επίσης, από επαγγελματίες στον χώρο του ραψίματος με αποτέλεσμα να μην υπάρχουν όρια στη δημιουργικότητα μας, το «ό,τι σκεφτείτε, μπορούμε να το ράψουμε» τείνει να γίνει το σλόγκαν του εργαστηρίου μας, επισημαίνει.
Η «2 Handmade Aprons» συνεχίζει ο κ. Τάμπας, είναι «προϊόν» δικής μας ανάγκης. Ξεκινήσαμε, λέει, πολύ δειλά, με πολύ αγάπη και ενθουσιασμό. Πλέον η ομάδα μας αποτελείται από επαγγελματίες γαζώτριες, πατρονίστ, σχεδιαστή και social media manager.
Υπάρχει πολύ μεγάλη ποικιλία στα προϊόντα μας λόγω της ζήτησης , αναφέρει. Τελευταία τάση είναι οι minimal και elegant ποδιές που προορίζονται κυρίως για το προσωπικό εστιατορίων, βέβαια πολλοί είναι αυτοί που επιλέγουν το φυσικό δέρμα το οποίο είναι διαχρονικό.
Για τα μελλοντικά τους σχέδια επισημαίνουν πως αυτά αποτελούνται από μικρούς στόχους, διατήρηση της ποιότητας, του μοναδικού και κυρίως «να μην ξεχάσουμε τον λόγο που ξεκινήσαμε, πρέπει να μπορεί ο καθένας να επιλέξει ένα κομμάτι από τη συλλογή μας (ή να δημιουργήσει ένα δικό του ) με όσα χρήματα κρίνει ότι θέλει να διαθέσει», καταλήγουν.
Αποστόλης Ζώης (ΑΠΕ-ΜΠΕ)