Σάββατο, 23 Νοεμβρίου 2024
trikaladay.gr / Επιχειρηματικότητα / Αλλάζει η Mythos, στην Αμερική η FIX

Αλλάζει η Mythos, στην Αμερική η FIX

H Ολυμπιακή Ζυθοποιία βρέθηκε και εδώ και ένα περίπου χρόνο με δύο ισχυρά ελληνικά σήματα στο χαρτοφυλάκιο της. Ποιες αλλαγές έρχονται σε Mythos και FIX
Έχει περάσει ένας και πλέον χρόνος από την συγχώνευση της Μύθος Ζυθοποιία και της Ολυμπιακή Ζυθοποιία (FIX) και πλέον η νέα εταιρεία που φέρει το όνομα της τελευταίας έχει κατασταλάξει στο πως θα κινηθεί στην αγορά έχοντας στο χαρτοφυλάκιο της τις δύο πιο ισχυρές τοπικές μπύρες, την Μύθος και την FIX.

Όπως ανέφερε σε συνέντευξη Τύπου την Τετάρτη ο Διευθύνων Σύμβουλος της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας, Αλέξανδρος Καραφυλλίδης η εταιρεία θα διατηρήσει και τα δύο εργοστάσια σε Σίνδο και Ριτσώνα τα οποία πλέον θα παράγουν προϊόντα από το διευρυμένο χαρτοφυλάκιο σημάτων της εταιρείας. Αυτό που θα αλλάξει θα είναι η πιο στρατηγική προσέγγιση του καταναλωτή από τα δύο σήματα με βάση τα δυνατά τους χαρακτηριστικά. Έτσι η Mythos η οποία είναι πιο κοντά στο νεανικό κοινό, στην επιτόπια κατανάλωση και τις τουριστικές αγορές άλλαξε πρόσφατα συσκευασία όπου πέρα από την ανανέωση του λογότυπου απέκτησε καπάκι easy-open όπου μπορεί να το ανοίγει μόνος του ο καταναλωτής. Αξίζει να σημειωθεί ότι η Mythos είχε λανσάρει ξανά προ πενταετίας την συσκευασία easy open.

Αντίστοιχα η Fix, της οποίας δυνατό χαρτί είναι η ιστορία της θα κυκλοφορήσει μέσα στην χρονιά με συλλεκτικές φιάλες από την πορεία της μέσα στον χρόνο. Η διοίκηση της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας εκτιμώντας την αναγνωρισιμότητα του σήματος της κυρίως στους ομογενείς προχώρησε πρόσφατα σε συμφωνία για την διανομή της σε ΗΠΑ και Αυστραλία.

Παρά το δυσμενές οικονομικό περιβάλλον, η Ολυμπιακή Ζυθοποιία κατέγραψε υψηλή αύξηση κερδοφορίας κατά 50%. Η εντυπωσιακή άνοδος αποδίδεται από την διοίκηση στη δημιουργία οικονομιών κλίμακας που επιτεύχθηκαν με την συγχώνευση των δύο εταιριών, καθώς και στη βελτίωση του κόστους παραγωγής, του κόστους διακίνησης και του καθαρού τζίρου ανά εκατόλιτρο.

Θετικό πρόσημο κατέγραψε και ο κύκλος εργασιών της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας, ο οποίος ανήλθε σε 142 εκατ. ευρώ αυξημένος κατά 4% και μάλιστα σε μια συνολικά φθίνουσα αγορά η οποία σύμφωνα με εκτιμήσεις της εταιρείας παρουσίασε πτώση της τάξης του 6%.

Με αφορμή την παρουσίαση των αποτελεσμάτων της εταιρίας για το 2015 και της επιχειρηματικής στρατηγικής για το τρέχον έτος, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας κ. Αλέξανδρος Καραφυλλίδης δήλωσε σχετικά: «Το πάθος και η δέσμευση των ανθρώπων μας την προηγούμενη χρονιά, οι οποίοι ξεπέρασαν τον εαυτό τους, συνέβαλλαν καθοριστικά στους θετικούς ρυθμούς ανάπτυξης που ανακοινώνουμε σήμερα -παρά το γεγονός ότι το επιχειρείν στη χώρα μας, το 2015, δοκίμασε τις αντοχές πολλών κλάδων. Τα θετικά αποτελέσματα και οι εξελίξεις όχι μόνο επιβεβαιώνουν τη στρατηγική μας αλλά δικαιώνουν ταυτόχρονα το μέχρι σήμερα σχεδιασμό μας. Με πλήρη δέσμευση στο επενδυτικό μας πλάνο, το 2016, συνεχίζουμε δυναμικά στηρίζοντας την ελληνική οικονομία, δημιουργώντας νέες θέσεις εργασίας, διερευνώντας τις επιλογές των καταναλωτών και προσθέτοντας αξία όχι μόνο στην αγορά μπύρας, αλλά ευρύτερα στην οικονομία».
news247.gr

Δες επίσης

Coca Cola: Η εμβληματική της διαφήμιση για τα Χριστούγεννα επιστρέφει μέσω AI

Δεν νοούνται Χριστούγεννα αν δεν δούμε τη χριστουγεννιάτικη διαφήμιση της Coca Cola. Άλλωστε έχει χαρακτηριστεί ως η καλύτερη ...

Αφήστε μια απάντηση