Έπειτα από δυο μήνες μπροστά στις οθόνες των υπολογιστών οι μαθητές άλλα και οι γονείς τους έχουν φθάσει να ανυπομονούν πλέον για την επιστροφή στη γνώριμη καθημερινότητα.
Επανεκκίνηση της δια ζώσης διδασκαλίας με αποστάσεις και περισσότερα τμήματα για να είναι λιγότεροι μαθητές στις αίθουσες, ζητούν οι εκπρόσωποι δασκάλων και καθηγητών. Επιπλέον, εκφράζεται ο προβληματισμός για το αν θα πρέπει να υπάρξει προτεραιότητα στους εμβολιασμούς των εκπαιδευτικών.
Με την πανδημία να επηρεάζει άμεσα τη λειτουργία των σχολείων, ανακοινώθηκε ταχύρρυθμο πρόγραμμα επιμόρφωσης για την ανάπτυξη των ψηφιακών δεξιοτήτων των εκπαιδευτικών, ώστε να βρίσκονται σε διαρκή ετοιμότητα για τηλεμαθήματα.
Το παρασκήνιο της συνεδρίασης της επιτροπής
Η συνεδρίαση της επιτροπής διήρκησε ώρες, χωρίς ωστόσο να προκύψει κάποιο αποτέλεσμα. Σε τρεις ομάδες έχουν χωριστεί οι ειδικοί, με τους πρώτους να υποστηρίζουν ότι τα σχολεία δε θα πρέπει να ανοίξουν, καθώς τα επιδημιολογικά δεδομένα δεν είναι καλά.
Η δεύτερη ομάδα υποστηρίζει πως αρχικά θα πρέπει να ανοίξουν τα δημοτικά και στη συνέχεια, μετά από 15 ημέρες, γυμνάσια και λύκεια, ενώ η τρίτη ομάδα λέει πως θα πρέπει να ανοίξουν όλα τα σχολεία στις 8 ή τις 11 του Γενάρη.
Η επιτροπή των ειδικών έχει μπροστά της ένα 48ωρο στο οποίο θα πρέπει να παραδώσει την απόφασή της στο Μαξίμου.
Την ίδια στιγμή, καμπανάκι κινδύνου χτύπησε ο Νίκος Χαρδαλιάς κατά την έκτακτη ενημέρωση το απόγευμα της Τρίτης, για συγκεκριμένες περιοχές, όπως η Δυτική Αττική, η Φλώρινα και η Κάλυμνος, στις οποίες το επιδημιολογικό φορτίο παραμένει υψηλό.
Σύμφωνα πάντως με πληροφορίες, το ζήτημα του πότε θα ανοίξουν τα σχολεία θα επανεξεταστεί στις 4 Ιανουαρίου.