Πέμπτη, 26 Δεκεμβρίου 2024
trikaladay.gr / Τοπικά / Ερχεται ο απολογισμός του “Μύλου των ξωτικών” στο Δημοτικό Συμβούλιο Τρικάλων. Δείτε τα κέρδη της φετινής διοργάνωσης

Ερχεται ο απολογισμός του “Μύλου των ξωτικών” στο Δημοτικό Συμβούλιο Τρικάλων. Δείτε τα κέρδη της φετινής διοργάνωσης

Τα απολογιστικά στοιχεία της φετινής διοργάνωσης του “Μύλου των ξωτικών” ερχονται προς συζήτηση στη συνεδρίαση του Δημοτικού Sυμβουλίου η οποία θα πρσαγματοποιηθεί την Πέμπτη 16 Μαρτίου.
Σύμφωνα με την εισήγηση της e-trikala από την διοργάνωση η ετιαρεία αποκόμισε κέρδη τηες τάξης των 49.000 ευρω, ποσό κατά πολύ μικρότερο από τα κέρδη των προηγούμενων διοργανώσεων
Πάντως το θέμα αναμένεται να προκαλέσει αντιδράσεις και ένταση στο Δημοτικό συμβούλιο από την μεριά των παρατάξεων της αντιπολίτευσης
Ακολουθεί η εισήγηση που υπογράφεται από τον πρόεδροε της e-trikala Gi;annh Kvto;yla
Θέμα: Απολογισμός του Χριστουγεννιάτικου θεματικού Πάρκου
«ο Μύλος των Ξωτικών 2016 – 17»
Η e-Trikala Α.Ε. μετά την 589/2016 απόφαση ανάθεσης από το Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου Τρικκαίων διοργάνωσε για 6η συνεχόμενη χρονιά το θεματικό πάρκο «ο Μύλος των Ξωτικών» στο Πάρκο Ματσόπουλου από 26/11/2016 έως και την 07/01/2017.
Η επισκεψιμότητα και της φετινής διοργάνωσης κινήθηκε σε πολύ υψηλά επίπεδα αγγίζοντας το 1.000.000 επισκέψεις στο πάρκο καθιστώντας το έργο για άλλη μια χρονιά ως τον απόλυτο χριστουγεννιάτικο προορισμό της Ελλάδας.
Κατά κοινή ομολογία, «ο Μύλος των Ξωτικών» αποτελεί την κορυφαία θεματική εκδήλωση της χώρας με βάση τις ημέρες λειτουργίας, τον αριθμό των εκδηλώσεων και δράσεων, την προβολή της από τα Μ.Μ.Ε. και φυσικά την προστιθέμενη αξία που κομίζει στην πόλη και το νομό Τρικάλων.
Στην φετινή διοργάνωση και παρά τις ακραίες καιρικές συνθήκες στην μεγαλύτερη διάρκεια λειτουργίας, προσελκύσαμε δύο σημαντικούς Εθνικούς προορισμούς, την Αθήνα και την Θεσσαλονίκη.
Είναι η πρώτη χρονιά που πλειάδα οργανωμένων εκδρομών ( λεωφορεία ) μας επισκέφτηκαν.
Η επιλογή της διαφήμισης του πάρκου, στο metro των Αθηνών απέδωσε άμεσα, ενώ η Θες/νίκη προσήλθε οργανωμένα μετά την απευθείας επικοινωνία με τα τουριστικά γραφεία που οργανώσαμε φέτος πριν την έναρξη.
Η φετινή εκδήλωση προσέδωσε για άλλη μια χρονιά πρωτοφανή πληρότητα στις ξενοδοχειακές μονάδες του Νομού που άγγιξε για 20 ημέρες το 100% της δυναμικότητας της πόλης των Τρικάλων ,του ορεινού όγκου του Νομού ( έως και την Αθαμανία ) της Καλαμπάκας , της Καρδίτσας, του Μουζακίου, της Λάρισας ακόμη και της Λαμίας στο μεσοδιάστημα Χριστουγέννων , Πρωτοχρονιάς. Η εστίαση επωφελήθηκε τα μέγιστα, παράλληλοι δε κλάδοι (βενζινάδικα, περίπτερα, super markets, κ.ά.) διαπίστωσαν σημαντική αύξηση του κύκλου εργασιών τους.
Όσον αφορά την οικονομική-απολογιστική πλευρά του εγχειρήματος, η φετινή διοργάνωση απέφερε λογιστικό κέρδος στην εταιρία μας της τάξης των 49.413.72€
Αναλυτικά και ανά κατηγορία δαπανών και εσόδων με αύξοντα αριθμό που αντιστοιχεί στους επισυναπτόμενους πίνακες – χωρίς ΦΠΑ – όπως αυτές παρουσιάστηκαν στον προϋπολογισμό του έργου είναι:
Μέρος Α: Δαπάνες
1. Ξυλεία για τη δημιουργία διαδρόμων περιήγησης, δαπέδων σε όλους τους χώρους , περιφράξεων για την ασφάλεια των επισκεπτών, του πειρατικού καραβιού και του νέου σπιτιού του Αι Βασίλη, με χορηγία 50 κ.ε. πριστής ξυλείας , από την διοίκηση του Πανεπιστημιακού Δάσους Περτουλίου.

Απολογιστικά: 5.397,16€
Προϋπολογιστικά: 10.000,00€

2. Σιδερικά που χρησιμοποιήθηκαν στις διάφορες κατασκευές ( πειρατικό καράβι, σπίτι Αι Βασίλη, σκελετοί θεματικών κατασκευών από φελιζόλ ).

Απολογιστικά: 5.354,82€
Προϋπολογιστικά: 10.000,00€

3. Αδρανή υλικά που χρησιμοποιήθηκαν στην διαμόρφωση του μεγάλου νησιού , του parking Χατζόπουλου όπου διπλασιάστηκε η χωρητικότητα του κ.α. , δημιουργία διαδρομών των επισκεπτών από ειδικό ορυκτό στο μεγάλο και το μικρό νησί , συμπεριλαμβανομένης της εξόρυξης , μεταφοράς και επίστρωσης.
Το έξοδο επιμεριζόμενο σε χώρους του Πάρκου Ματσόπουλου και του παρκινγκ είναι σε αναλογία 70% – 30%.

Απολογιστικά: 19.240,05 €
Προϋπολογιστικά: 5.000 €

4. Χρώματα – Μονωτικά Υλικά που χρησιμοποιήθηκαν στις διάφορες κατασκευές, κυρίως στις θεματικές κατασκευές, νέες και παλαιές .
Πραγματοποιήθηκε η συντήρηση όλων των παλαιών κατασκευών ενώ αποφασίσθηκε η επίστρωση παλαιών & νέων κατασκευών με υλικό υψηλής αντοχής, γεγονός το οποίο απολογιστικά αύξησε την επένδυση.

Απολογιστικά : 15.378,36 €
Προϋπολογιστικά : 5.000,00 €

5. Υδραυλικά
Αυξημένα καθόσον εγκαταστάθηκαν ΝΕΟΣ λέβητας υγραερίου για θέρμανση του ξενώνα και χώρων του συγκροτήματος (info & θεατράκι ).

Απολογιστικά : 9.727,58 €
Προϋπολογιστικά : 3.000,00 €

6. Υλικά κατασκευής θεματικής διακόσμησης (φελιζόλ, κόλλες, μπογιές, σύρματα, κλπ) που χρησιμοποιήθηκαν στο νέο σπίτι του Αι Βασίλη, στο πειρατικό καράβι , στους θεματικούς πύργους των προσόψεων , στα φωτιστικά , στην πηγή σοκολάτας , στις θεματικές κατασκευές (πειρατές ) κ.α.

Απολογιστικά: 34.438,95 €
Προϋπολογιστικά: 40.000,00 €

7. Ασφαλτοκεράμμιδα.
Δεν χρησιμοποιήθηκε ο κωδικός

Απολογιστικά: 0 €
Προϋπολογιστικά: 1.000,00 €

8. Πλέξιγκλας

Απολογιστικά: 838,00 €
Προϋπολογιστικά: 2.000,00 €

9. Ηλεκτρολογικά υλικά

Απολογιστικά: 11.891.37 €
Προϋπολογιστικά: 10.000,00 €

Αυξημένα, καθόσον όλες οι νέες θεματικές κατασκευές ηλεκτροδοτήθηκαν , εγκαταστάθηκε μόνιμο σύστημα καλωδίωσης για κάμερες και ασύρματα δίκτυα.
Επίσης επισημαίνουμε ότι καλώδια ισχυρής τάσης αξίας 10.000€ αγοράστηκαν φέτος λόγω κλοπής των από τις αποθήκες μας.

10. Αγορά πέλετ, καυσόξυλων και καυσίμων κίνησης

Απολογιστικά: 1.850,26 €
Προϋπολογιστικά: 3.000,00 €

11. Καθαριστικά υλικά

Απολογιστικά : 1.774,74 €
Προϋπολογιστικά : 3.000,00 €

12. Αγορά Φυσικών Ελάτων

Απολογιστικά: 1.200,00 €
Προϋπολογιστικά: 2.000,00 €

13. Επιπλέον απαιτήθηκε η αγορά δικτυακού εξοπλισμού, εξοπλισμού για την δημιουργία τηλεφωνικού κέντρου καθώς και αναλωσίμων .

Απολογιστικά: 1.175,96 €
Προϋπολογιστικά: 3.000,00 €

14. Αγορά-καθαριότητα στολών

Απολογιστικά: 2.347,30 €
Προϋπολογιστικά: 5.000,00 €

15. Αγορά ειδικών χρωμάτων για τη ζωγραφική προσώπου κατάλληλων για τα πρόσωπα των παιδιών.

Απολογιστικά: 998,86 €
Προϋπολογιστικά: 1.000,00 €

16. Αγορά σοκολάτας
Δημιουργήθηκε ΝΕΑ λειτουργία και θεματική υποδομή και καθόσον η εκμετάλλευση ανήκε στην Εταιρία , στον κωδικό συμπεριλαμβάνονται και οι αγορές προϊόντων.

Απολογιστικά: 40.118,68€
Προϋπολογιστικά: 10.000,00 €

17. Αγορά προϊόντων

Απολογιστικά: 54.929,28€
Προϋπολογιστικά: 20.000,00€

Αυξημένα σημαντικά, καθόσον στην κατηγορία αυτή έχουν εγγραφεί ΟΛΕΣ οι αγορές που πραγματοποιήσαμε σε πρώτες ύλες και αναλώσιμα για την λειτουργία της boutique , του φούρνου και της θεματικής διακόσμησης ( λαμπάκια, μηχανές καπνού κ.τ.λ.) ,αποθέματα της οποίας ευρίσκονται στις αποθήκες για μελλοντική χρήση.

18. Έκτακτα-λειτουργικά έξοδα

Απολογιστικά: 6.302,57 €
Προϋπολογιστικά: 5.000,00€

Αυξημένα, καθόσον η ρίψη πυροτεχνημάτων δεν χορηγήθηκε, περιλαμβάνει δε, γραφική ύλη και αναλώσιμα γραφείων διοίκησης , εκτυπώσεις σχεδίων αδειοδοτήσεων, την μυοκτονία – εντομοκτονία και άλλες λειτουργικές δαπάνες.

19. Προώθηση , προβολή, έντυπα, μπάνερ, βινύλλια.
Αυξημένα καθόσον προβάλαμε το θεματικό πάρκο και στο Αττικό μετρό.

Απολογιστικά: 17.500,40€
Προϋπολογιστικά: 15.000,00 €

20. Τηλεοπτικές συνδέσεις – τέλη σύνδεσης, οπερατέρ.
Μειωμένο αισθητά, με την χρήση μόνο τοπικού κάμεραμαν, για τις ζωντανές συνδέσεις.

Απολογιστικά: 961,62 €
Προϋπολογιστικά: 5.000,00 €

21. ΜΜΕ – Διαφήμιση

Απολογιστικά: 19.518,83 €
Προϋπολογιστικά: 20.000,00 €

Αναλυτικά:
α) σε ηλεκτρονικά μέσα (δημοσιογραφικές ιστοσελίδες τοπικές και Εθνικές)

1.550,00€

β) λειτουργικά έξοδα για τηλεοπτικά και ραδιοφωνικά αφιερώματα

15.550,00€

γ) ηλεκτρονική προώθηση της ιστοσελίδας του Μύλου των Ξωτικών στα social media και στις μηχανές αναζήτησης.

1.000,00€

Εκκρεμεί η τιμολόγηση δύο ιστοσελίδων.
22. Διανομή εντύπων ( ταχυδρομικά ) πανελλαδικά
Αυξημένο καθόσον αποστείλαμε σε ΟΛΑ τα ταξιδιωτικά γραφεία της χώρας.

Απολογιστικά: 3.109,83€
Προϋπολογιστικά: 2.000,00 €

23. Μετακινήσεις και φιλοξενία καλεσμένων
Αυξημένα καθόσον περιλαμβάνει και την δίμηνη φιλοξενία στον ξενώνα των καλλιτεχνών των θεματικών κατασκευών.

Απολογιστικά: 7.984,67€
Προϋπολογιστικά: 2.000,00€

24. Πρόγραμμα εκδηλώσεων 40 ημερών συμπεριλαμβανομένων των μεγάλων συναυλιών.

Απολογιστικά: 35.817,57€
Προϋπολογιστικά: 40.000,00 €

25. . Ενοικίαση τέντας μουσικής σκηνής

Απολογιστικά: 0€
Προϋπολογιστικά: 1.500,00 €

Συμπεριλήφθηκε στην ενοικίαση ηχητικών συστημάτων .

26. Ενοικίαση δαπέδου εισόδου και μικρής αγοράς

Απολογιστικά: 3.325,00€
Προϋπολογιστικά: 2.000,00 €

Αφορά το πλαστικό δάπεδο στον χώρο υποδοχής στα λεωφορεία και στους επισκέπτες της μικρής αγοράς καθώς και το δάπεδο του εστιατορίου.

27. Ενοικίαση – τουαλέτες

Απολογιστικά: 4.942,00€
Προϋπολογιστικά: 8.000,00 €

28. Ενοικίαση ηχητικών συστημάτων – φωτισμός

Απολογιστικά: 13.100,00€
Προϋπολογιστικά:18.000,00 €

29. Ενοικίαση τεντών
Αφορά την μεγάλη στρόγγυλη τέντα του παγοδρομίου , την διαφανή του εστιατορίου και 9 παγόδων.

Απολογιστικά: 22.000,00€
Προϋπολογιστικά: 20.000,00 €

30. Ασφάλεια χώρου

Απολογιστικά: 6.000,00 €
Προϋπολογιστικά: 9.000,00 €

31. Ασφάλιση Αστικής ευθύνης

Απολογιστικά: 1.200,00 €
Προϋπολογιστικά: 2.000,00 €

Εργατικά

Εκτός των παραπάνω για την υλοποίηση, κατασκευή και λειτουργία του Μύλου των Ξωτικών δαπανήθηκε ένα μεγάλο ποσό σε έξοδα για το ανθρώπινο δυναμικό ( εργατικά ) , τα οποία αναλύονται ως εξής:
32. Ξύλινες κατασκευές

Απολογιστικά: 61,255,53 €
Προϋπολογιστικά: 15.000,00 €

Αφορά την εργασία της ομάδας κατασκευών για το στήσιμο και την αποξήλωση των δομών του πάρκου, επίσης για την κατασκευή των υποδομών των θεματικών κατασκευών( καράβι, σπίτι Άι Βασίλη ).
Οι αμοιβές που δόθηκαν σε ημερήσια βάση ήταν από 28,8€ έως 50,00€ αναλόγως των προσόντων πλέον των αντίστοιχων εργοδοτικών εισφορών.
33. Για τις ηλεκτρολογικές εργασίες συνδέσεων και αποσυνδέσεων σε θεματικά και εμπορικά σημεία εργολαβία σε συνεργείο.

Απολογιστικά: 9.209,42 €
Προϋπολογιστικά: 10.000,00€

34. Αμοιβή Ομάδας διοίκησης και ειδικής λειτουργίας

Αφορά στην αμοιβή 8 ατόμων που ασχολήθηκαν με τον σχεδιασμό , υλοποίηση και λειτουργία της φετινής διοργάνωσης από τους οποίους 5 άτομα ήταν εξωτερικοί συνεργάτες και 3 άτομα της e-Trikala A.E. πέραν των συμβατικών εργασιών με την Εταιρία. Το σύνολο των ανωτέρω ατόμων εργάστηκε σε όλο το διάστημα σχεδιασμού, υλοποίησης και λειτουργίας του Μύλου, υπολογιζόμενο σε 2-4 μήνες ανάλογα της ειδικότητας.

Απολογιστικά: 38.063,97€
Προϋπολογιστικά: 40.000,00 €

35. Μισθοί εργαζομένων : Απολογιστικά στην φετινή διοργάνωση απασχολήθηκαν 131 άτομα ορισμένου χρόνου και το κόστος της εταιρίας για την κατηγορία άνω των 25 ετών ( 75 άτομα ) ήταν 1.425,04€ / άτομο, ενώ το κόστος της εταιρίας για την κατηγορία κάτω των 25 ( 56 άτομα ) ήταν 1.242,51€ / άτομο.

Απολογιστικά: 193.690,97 €
Προϋπολογιστικά: 150.000,00 €

36. Τεχνική ομάδα : Απολογιστικά στην φετινή διοργάνωση εργάστηκαν ως ειδικό τεχνικό συνολικά 18 άτομα διαφόρων ειδικοτήτων και χρονικής διάρκειας έκαστος. Ασχολήθηκαν με την υλοποίηση των θεματικών και γενικών κατασκευών, τις μελέτες αποτυπώσεις για τις αδειοδοτήσεις του έργου, οργάνωση και διανομή εντύπων, διαχείριση διαφημιστικών πακέτων, συντήρηση κλιματιστικών κ.α. ). Ο συγκεκριμένος κωδικός εμφανίζεται αυξημένος καθόσον περιλαμβάνει και την αμοιβή της Εταιρείας για την δημιουργία ΟΛΩΝ των θεματικών κατασκευών.

Απολογιστικά: 59.619,21€
Προϋπολογιστικά: 35.000,00 €

37. Γερανοί – Μεταφορές : Μίσθωση γερανών και άλλων μηχανημάτων για την μεταφορά των οικίσκων και την τοποθέτηση κατασκευών.

Απολογιστικά: 8.422,34€
Προϋπολογιστικά: 9.000,00 €

ΣΥΝΟΛΟ ΕΠΕΝΔΥΣΗΣ

Απολογιστικά 718.685,30€
Προϋπολογιστικά 541.500,00€

Μέρος Β- Έσοδα
Για την κάλυψη των παραπάνω εξόδων και τη δημιουργία πλεονάσματος η e-trikala A.E. προχώρησε σε μια σειρά ενεργειών που περιλαμβάνει τις παρακάτω κατηγορίες :
1. Ενοικιάσεις χώρων – οικίσκων εστίασης

Απολογιστικά : 105.000,00€
Προϋπολογιστικά : 80.000,00€

Αναλυτικά στον πίνακα που ακολουθεί αθροιστικά οι κατηγορίες 2 έως 21 με ιδιαίτερη επισήμανση στον κωδικό 8 τον οποίο φέτος λειτούργησε η e-Trikala A.E.

Απολογιστικά : 384.205,21€
Προϋπολογιστικά : 243.500,00€

22. Fun Park – Carousel

Απολογιστικά 165.373,43 €
Προϋπολογιστικά : 220.000,00 €

Η συμφωνία με τον επιχειρηματία για την ανάληψη ΟΛΩΝ των εξόδων του προσωπικού των μηχανημάτων και των ταμείων ,βελτιώθηκε φέτος κατά 2 μονάδες (52% από 50% πέρυσι ). Οι δυσμενείς όμως καιρικές συνθήκες δεν επέτρεψαν την μεγιστοποίηση των εσόδων.

23. Από την πώληση προϊόντων στις μπουτίκ του Μύλου.

Απολογιστικά: 21.565,22 €
Προϋπολογιστικά: 40.000,00 €

24. Χρήση παγοδρομίου

Απολογιστικά: 26.000,00€

Προϋπολογιστικά: 20.000,00 €

Το έσοδο προήλθε από ενοικίαση της εκμετάλλευσης.

25. Συνεκμετάλλευση με το café του Μύλου

Απολογιστικά: 11.274,19€

Προϋπολογιστικά: 18.000,00 €

26. Διαφήμιση – Παγοδρόμιο
Διαφήμιση στο χώρο του Παγοδρομίου

Απολογιστικά: 0€

Προϋπολογιστικά: 3.000,00 €

Λόγω ενοικίασης της εκμετάλλευσης ΔΕΝ προβλήθηκαν διαφημίσεις.

27. Διαφήμιση επαγγελματιών
Η e-trikala A.E. δημιούργησε πακέτο προώθησης που αφορούσε τους επιχειρηματίες που επιθυμούσαν να διαφημιστούν μέσω του Μύλου των Ξωτικών.

Απολογιστικά: 10.487,66€

Προϋπολογιστικά: 15.000,00 €

Μειωμένο των ελάχιστων προσδοκιών που προϋπολογιστικά υπολογίσθηκαν λόγω της μειωμένης διάθεσης των επαγγελματιών για συμμετοχή στα έξοδα μέσω διαφήμισης .

28. Χορηγίες

Απολογιστικά: 44.193,31€
Προϋπολογιστικά: 30.000,00 €

ΣΥΝΟΛΟ ΕΣΟΔΩΝ

Απολογιστικά 768.099,02€

Προϋπολογιστικά 669.500,00€

ΣΥΝΟΛΟ ΚΕΡΔΩΝ : 49.413,72€

Γενικός Υπολογισμός Παγίων
Στην εξαετή λειτουργία του Μύλου των Ξωτικών και σύμφωνα με το λογιστικό Μητρώο Παγίων του συγκεκριμένου έργου, η αξία των υλικών ανέρχεται σε 225.692,31€
Η εμπορική αξία των τελειοποιημένων κατασκευών είναι πολλαπλάσια και αυτά βρίσκονται στην διάθεση του Δήμου και φορέων της πόλης, χρησιμοποιούμενα ανά περίπτωση καθ’όλη την διάρκεια του έτους.
Επίσης , στις αποθήκες ευρίσκονται προϊόντα προς πώληση (αναμνηστικά ) αξίας κτήσης 33.000,00€ όπως και υλικά λειτουργίας του Πάρκου αξίας κτήσης 29.000,00€.

Να σημειωθεί ότι ο Δήμος Τρικκαίων συμμετείχε στο εγχείρημα με:
1. Διάθεση μηχανημάτων για τη διαμόρφωση του μεγάλου νησιού

2. Παροχή ηλεκτρικού ρεύματος στο Πάρκο η κατανάλωση του οποίου κυμάνθηκε στα περσινά επίπεδα (25.000,00€)
3. Αποκομιδή των απορριμμάτων τα οποία υπολογίζονται σε 20 τόνους για τις ημέρες λειτουργίας του Πάρκου.

Συμπεράσματα
Με βάση την παραπάνω ανάλυση , η φετινή (6η ) διοργάνωση παρουσιάζει εντυπωσιακά , σε σχέση με άλλες χρήσεις, αποτελέσματα διότι:
1. Λειτούργησε με επιτυχία κάτω από ακραίες καιρικές – για την πόλη μας – συνθήκες συγκεντρώνοντας το υψηλότερο ποσοστό επισκεψιμότητας της χώρας, ενισχύοντας σημαντικά την τοπική και υπερτοπική κοινότητα.

2. Προσέλκυσε επισκέπτες από Νέους προορισμούς της ενδοχώρας και του εξωτερικού , παρά την αποτρεπτική για φέτος πολυήμερη παραμονή λόγω σύμπτωσης των αργιών με σταθερές αργίες.

3. Επένδυσε σημαντικά ποσά σε πάγιες υποδομές στο Πάρκο Ματσόπουλου και στην πόλη, προσδίδοντας προστιθέμενη αξία για την μελλοντική λειτουργία του μουσείου μέσα στον πολυχώρο Πάρκου Ματσόπουλου.

Δες επίσης

JAZZ NOIR At Christmas την Πέμπτη 26 Δεκεμβρίου στο μουσικό στέκι Ανδρομέδα

Οι Jazz Noir σας προσκαλούν στην “Ανδρομεδα” την Πέμπτη 26 Δεκεμβρίου στις 10μ.μ. σε μια ...

Αφήστε μια απάντηση