Σάββατο, 23 Νοεμβρίου 2024
trikaladay.gr / Επιχειρηματικότητα / FASHIONCITYOUTLET Νέος προορισμός μόδας και ψυχαγωγίας στη Λάρισα

FASHIONCITYOUTLET Νέος προορισμός μόδας και ψυχαγωγίας στη Λάρισα

SonaeSierra και Bluehouse δημιουργούν το πρώτο εκπτωτικό κέντρο στη Θεσσαλία
Λάρισα, 9 Ιουλίου 2018 – Η Θεσσαλία αποκτά το δικό της εκπτωτικό κέντρο. Η SonaeSierra, διεθνής εταιρεία που ειδικεύεται στην ανάπτυξη και διαχείριση εμπορικών ακινήτων με επίκεντρο το λιανικό εμπόριο, και η επενδυτική εταιρεία ακινήτων Bluehouse, ενώνουν τις δυνάμεις τους για τη δημιουργία ενός νέου εμπορικού σχήματος στην πόλη της Λάρισας, του FashionCityOutlet, ιδανικού προορισμού για τους λάτρεις της μόδας και της ψυχαγωγίας.

Το FashionCityOutlet αναμένεται να ανοίξει τις πύλες του το προσεχές φθινόπωρο, αποτελώντας μια νέα πρόταση για τους κατοίκους της περιοχής, λίγα μόλις λεπτά οδικώς από τη Λάρισα, και σε απόσταση μικρότερη της μίας ώρα από τον Βόλο, την Καρδίτσα και τα Τρίκαλα.

Πρόκειται για μια επένδυση μεγαλύτερη των 9 εκατ. ευρώ για τη ριζική ανακαίνιση του εκπτωτικού κέντρου. Το FashionCityOutlet θα εκτείνεται σε 20.000 τ.μ. και θα φιλοξενεί περισσότερα από 70 γνωστά καταστήματα μόδας, κορυφαίες μάρκες ένδυσης και υπόδησης, σε τιμές σημαντικά χαμηλότερες από τις κανονικές, καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου.

Το FashionCityOutlet θα προσφέρει μια μοναδική εμπειρία αγορών μόδας, ψυχαγωγίας και άλλων χρήσεων, συνδυάζοντας τις καλύτερες τιμές και εξαιρετικές επιλογές, όπως πολυκινηματογράφο με τρεις αίθουσες και έναν σύγχρονο παιδότοπο 1.000 τ.μ., καθώς και ποικιλία επιλογών σε εστιατόρια και καφέ. Θα διαθέτει, επίσης, 1.600 δωρεάν θέσεις στάθμευσης.

Η λειτουργία του FashionCityOutlet αναμένεται να συμβάλλει σημαντικά στην ανάπτυξη της τοπικής οικονομίας, με οφέλη που θα διαχυθούν ευρύτερα στην κοινωνία. Στο νέο εκπτωτικό κέντρο θα δημιουργηθούν τουλάχιστον 600 νέες θέσεις εργασίας, για τις οποίες θα δοθεί προτεραιότητα σε κατοίκους της περιοχής. Εκτιμάται, επίσης, πως θα συμβάλλει στην τόνωση της εμπορικής κίνησης της περιοχής, μέσω της προσέλκυσης κατοίκων γειτονικών πόλεων αλλά και επισκεπτών. Παράλληλα, στόχος είναι η δημιουργία αμοιβαία επωφελών συνεργασιών με ελληνικές επιχειρήσεις, οι οποίες επιθυμούν να δραστηριοποιηθούν στην περιοχή, καθώς με τοπικές επιχειρήσεις ένδυσης, υπόδησης και εστίασης.

Ο κ. Νίκος Ρούπακας, Υπεύθυνος Εκπτωτικών Κέντρων της Bluehouse, δήλωσε σχετικά: «Δημιουργούμε μια μοναδική εμπειρία αγορών και ψυχαγωγίας στην καρδιά της Ελλάδας. Το FashionCityOutlet θα προσφέρει ό,τι καλύτερο, τόσο στη μόδα όσο και στη διασκέδαση, φιλοδοξώντας να αποτελέσει πόλο έλξης για τους κατοίκους της Λάρισας και της ευρύτερης περιοχής της Θεσσαλίας».

Ο κ. Θάνος Ευθυμιόπουλος, επικεφαλής της SonaeSierra στην Ελλάδα, προσέθεσε: «Είμαστε βέβαιοι ότι η ανάπτυξη του FashionCityOutlet θα έχει θετικό πρόσημο για την τοπική οικονομία, τόσο κατά τη διάρκεια της ανακατασκευής, όσο και κατά τη λειτουργία του. Από την πλευρά μας, επιδιώκουμε να συνεργαστούμε στενά με τις αρχές και τους φορείς της περιοχής προκειμένου να μεγιστοποιήσουμε τα οφέλη για την τοπική κοινωνία».

###

Σχετικά με τη SonaeSierra

Η SonaeSierra (www.sonaesierra.com) είναι μια διεθνής εταιρεία που ειδικεύεται στην ανάπτυξη και διαχείριση εμπορικών κέντρων. Η εταιρεία διατηρεί γραφεία σε 12 χώρες, παρέχοντας υπηρεσίες σε πελάτες με διαφορετικά γεωγραφικά και πολιτιστικά χαρακτηριστικά, οι οποίοι βρίσκονται σε Πορτογαλία, Αλγερία, Βραζιλία, Κολομβία, Γερμανία, Ελλάδα, Ιταλία, Μαρόκο, Ρουμανία, Ρωσία, Σλοβακία, Ισπανία, Τουρκία και Τυνησία. Η SonaeSierra έχει στην ιδιοκτησία της 46 εμπορικά κέντρα, τρέχουσας αξίας αγοράς περίπου 7 δισ. ευρώ, και διαχειρίζεται ή/και εκμισθώνει 81 εμπορικά κέντρα με μεικτή εκμισθώσιμη επιφάνεια 2,5 εκατ. τ.μ. και περίπου 9.300 καταστήματα. Η SonaeSierra αναπτύσσει στην παρούσα φάση 20 εμπορικά κέντρα, 7 εκ των οποίων για λογαριασμό τρίτων. Η SonaeSierra συνεργάζεται με περισσότερους από 20 θεσμικούς επενδυτές και διαχειρίζεται τέσσερα επενδυτικά κεφάλαια ακινήτων για μεγάλο αριθμό επενδυτών σε ολόκληρο τον κόσμο.

Σχετικά με τη Bluehouse

Η Bluehouse (www.bluehousecapital.com) είναι μια εταιρεία επενδύσεων και ανάπτυξης ακίνητων, με δραστηριότητα που επικεντρώνεται στις αγορές της Κεντρικής και Νοτιοανατολικής Ευρώπης. Συγκεκριμένα, η Bluehouse έχει παρουσία στην Ελλάδα, την Τσεχία, την Πολωνία, την Ουγγαρία, τη Βουλγαρία και τη Ρουμανία, καθώς και στην Κροατία, τη Σερβία και την Κύπρο. Η Bluehouse ιδρύθηκε το 2004 και έχει να επιδείξει ένα σημαντικό ιστορικό επενδύσεων στους κλάδους των εμπορικών κέντρων, γραφείων, βιομηχανικών και οικιστικών κτιρίων, με ενισχυμένη τοπική παρουσία στις χώρες όπου εκτείνεται το χαρτοφυλάκιο της. Στην Ελλάδα, το McArthurGlenDesignerOutlet, ένα μοναδικό εμπορικό κέντρο με περισσότερα από 21.000 τ.μ. και 100 brands, εισήγαγε στην ελληνική αγορά την εμπειρία αγορών υψηλής αισθητικής, εφάμιλλης των πιο δημοφιλών διεθνών designeroutlets.

Δες επίσης

Coca Cola: Η εμβληματική της διαφήμιση για τα Χριστούγεννα επιστρέφει μέσω AI

Δεν νοούνται Χριστούγεννα αν δεν δούμε τη χριστουγεννιάτικη διαφήμιση της Coca Cola. Άλλωστε έχει χαρακτηριστεί ως η καλύτερη ...