Υπάρχουν πολλοί μαθητές στις μέρες μας, οι οποίοι καταφέρνουν να εισαχθούν στο πανεπιστήμιο της πρώτης τους επιλογής χωρίς υποστήριξη από φροντιστήριο. αυτές οι περιπτώσεις είναι όμως ελάχιστες, σε σχέση με τα παιδιά που εισάγονται μέσω της βοήθειας του φροντιστηρίου. Στόχος και δουλειά του εκάστοτε φροντιστηρίου είναι να αναλαμβάνει την σωστή προετοιμασία των μαθητών, ξεκινώντας από τις βάσεις που τους προσφέρει το σχολείο, έτσι ώστε να φτάσουν στο σημείο της τελειοποίησης αυτών των βάσεων. Σίγουρα, όμως ένα φροντιστήριο από μόνο του δεν θα καταφέρει να κάνει το παιδί να εισαχθεί με επιτυχία στη τριτοβάθμια εκπαίδευση. Χρειάζεται κόπος, εντατικό διάβασμα και αμέτρητες ώρες αφοσίωσης από τον μαθητή στη δουλειά που του προσφέρει το φροντιστήριο ώστε η γνώσεις του να μπορούν να αποτυπωθούν με ορθότητα στο χαρτί του διαγωνίσματος των πανελλαδικών εξετάσεων. Δεν είναι απλή υπόθεση, είναι όμως πραγματοποιήσιμη.
Δεν υπάρχει μαθητής που να μην έχει αποκομίσει κάποια βασικά πράγματα από το σχολείο. όμως με το να γραφτεί σε ένα φροντιστήριο όπως για παράδειγμα στα φροντιστήρια Γλυφάδα “Εν τάξη”, θα βοηθηθεί στο να μπορεί να εμβαθύνει στις ήδη υπάρχουσες αυτές γνώσεις και να τις μεγιστοποιήσει ώστε να φτάσει στο ιδανικό αποτέλεσμα. Το φροντιστήριο “Εν τάξη” εγγυάται:
– Στοχευμένη και αποτελεσματική μετάδοση της γνώσης. Τα φροντιστήρια συνδυάζουν
ομαδική και ιδιαίτερη δουλειά καθώς και ενθαρρύνουν τον μαθητή τους όσο το δυνατόν περισσότερο, εφαρμόζοντας του εξατομικευμένη και προσωπική βοήθεια, ανάλογα και με βάση τις ανάγκες του.
– Ομοιογενή τμήματα μαθητών (κυρίως ίδιου επιπέδου) προκειμένου ο εκάστοτε μαθητής να είναι σε θέση να κοινωνικοποιείται και να ανταλλάζει απόψεις και ιδέες όχι μόνο με τον καθηγητή του, αλλά και με τους συμμαθητές του. Η διαδικασία αυτή επιτυγχάνεται με τη διαρκή συζήτηση, τις πιθανές ερωτήσεις που μπορεί συνεχώς να κάνει ο ένας στον άλλον, και τη συνεχή κουβέντα προβληματισμών προκειμένου να λυθούν τυχών απορίες.
– πειθαρχία. Η πειθαρχία είναι μεγάλης σημασίας όταν μιλάμε για φροντιστήριο και διάβασμα. Σε αυτό το κομμάτι υπερτερεί το φροντιστήριο. Δεν θα αφήσει δηλαδή τα ίδια λάθη να επαναλαμβάνονται από έναν μαθητή, σκοπός του να τα περιορίσει στο μηδέν, όσο είναι δυνατόν. Φυσικά και τα λάθη επιτρέπονται, όχι όμως όταν είναι ίδια και επαναλαμβανόμενα.
– Κίνητρο και αυτοβελτίωση. Σε αυτό λοιπόν που ξεχωρίζει ένας μαθητής που πάει φροντιστήριο, με έναν μαθητή που δεν πηγαίνει φροντιστήριο, είναι ότι εκείνος που παρακολουθεί φροντιστήριο, μέσω της πειθαρχίας που αποκτά, κατέχει κίνητρο για να μειώνει συνεχώς τα λάθη του. Ο μαθητής ο οποίος απλώς αντλεί γνώσεις (ή μάλλον βάσεις) από το σχολείο, πολύ πιθανόν να μην έχει κίνητρο από κάποιον εξωτερικό παράγοντα και να μην έχει εικόνα της πορείας και της βελτίωσης του (αν υπάρχει).