Οι αρχικές εκπτώσεις που είχαν δώσει οι όμιλοι ηταν ΙΝΤΡΑΚΑΤ 3%, ΑΒΑΞ 4%, ΤΕΡΝΑ 5% και στη συνέχεια καλέστηκαν να καταθέσουν βελτιωμένες προσφορές από όπου και προέκυψε ο μειοδότης του έργου. Με το από 27-4-2021 Πρακτικό ελέγχου δικαιολογητικών κατακύρωσης, η Επιτροπή Αποσφράγισης Προσφορών εισηγήθηκε οµόφωνα την κατακύρωση του διαγωνισµού στον οικονοµικό φορέα «ΤΕΡΝΑ Α.Ε.». Τώρα εφόσον δεν υπάρξουν προσφυγές, θα υπάρξει η τελική κατακύρωση του έργου και εν συνεχεία η σύμβαση θα σταλεί στο Ελεγκτικό Συνέδριο προς έγκριση.
Ποιο είναι το αντικείμενο του έργου
Το κόστος του έργου είναι 143 εκατ. ευρώ (με ΦΠΑ). Αντικείμενο του ως έργου είναι η επείγουσα αποκατάσταση των ζημιών επί οδοστρωμάτων, οδικών υποδομών, γεφυρών και εκτέλεσης συνοδών έργων σήμανσης, προστασίας και ασφάλειας, απορροής όμβριων κ.λ.π., που προκλήθηκαν από τις φυσικές καταστροφές από την πορεία του μεσογειακού κυκλώνα «Ιανός» και τις συνεπακόλουθες πλημμύρες της 18ης και 19ης Σεπτεμβρίου 2020 στην Περιφέρεια Θεσσαλίας. Πιο συγκεκριμένα στο οδικό δίκτυο της Περιφερειακής Ενότητας Καρδίτσας και ειδικότερα στους Δήμους Καρδίτσας, Αργιθέας και Μουζακίου.
Διαδικασία διαπραγμάτευσης
Η ανάθεση του έργου διενεργείται με προσφυγή στη διαδικασία με διαπραγμάτευση χωρίς προηγούμενη δημοσίευση κατ’ εφαρμογή της παραγράφου 2γ του άρθρου 32 και του άρθρου 32Α του ν.4412/2016 (Α’ 147). Για να μπορέσουν να τρέξουν τα έργα γρήγορα ζητήθηκε και λήφθηκε εξαίρεση υποχρέωσης έκδοσης περιβαλλοντικής αδειοδότησης.
Προϊσταμένη Αρχή είναι η Ειδική Υπηρεσία Δημοσίων Έργων Κατασκευής και Συντήρησης Συγκοινωνιακών Υποδομών (Ε.Υ.Δ.Ε./Κ.Σ.Σ.Υ.) και Διευθύνουσα Υπηρεσία του υπόψη έργου το Τμήμα Κατασκευής Έργων (ΤΚΕ) Αθήνας (περιοχών Περιφέρειας Αττικής και Π.Ε. Εύβοιας και Κυκλάδων) της Ε.Υ.Δ.Ε./Κ.Σ.Σ.Υ.