Παρασκευή, 14 Μαρτίου 2025
trikaladay.gr / Τοπικά / Οι νέοι πτυχιούχοι του Δημοτικού Ωδείου Τρικάλων

Οι νέοι πτυχιούχοι του Δημοτικού Ωδείου Τρικάλων

Με επιτυχία πραγματοποιήθηκαν οι Πτυχιακές εξετάσεις του Σχολικού Έτους 2014-2015 στα Ανώτερα Θεωρητικά μαθήματα( τμήμα Ειδικού Αρμονίας και Φυγής ) του Δημοτικού Ωδείου Τρικάλων του τμήματος Πολιτισμού-Αθλητισμού της Δ/νση Παιδείας και Πολιτισμού του Δήμου Τρικκαίων.

Οι σπουδαστές των τάξεων του κ. Τσιάντα Νικόλαου και Τσέγα Ανδρέα , Καθηγητές Ανώτερων Θεωρητικών μαθημάτων του Δημοτικού Ωδείου Τρικάλων έλαβαν:

 ΠΤΥΧΙΟ ΦΥΓΗΣ
Βλάχου Χαρίκλεια με βαθμό Άριστα
 ΠΤΥΧΙΟ ΕΙΔΙΚΟΥ ΑΡΜΟΝΙΑΣ
Τσιγαρίδα Χαρίκλεια με βαθμό Άριστα ,Φωτοπούλου Νίκη με βαθμό Άριστα ,Καραδήμας Απόστολος με βαθμό Άριστα, Κομπούρα Παρασκευή με βαθμό Άριστα, Βλαχοδήμος Μιχαήλ με βαθμό Λίαν Καλώς, Λούκας Ευθύμιος-Ερνέστος με βαθμό Άριστα ,Παππάς Νικόλαος με βαθμό Άριστα

Τις Πτυχιακές εξετάσεις στα Ανώτερα Θεωρητικά διενήργησε Εξεταστική Επιτροπή που ορίστηκε από το Υπουργείο Πολιτισμού Παιδείας και Θρησκευμάτων, σύμφωνα με την υπ’ αριθμ. 95779/2589/1240/822/22-5-2015 απόφαση του Υπουργείου Πολιτισμού Παιδείας και Θρησκευμάτων, και αποτελούνταν από τους καθηγητές:

– Μπίζιου Δήμητρα –Δάφνη , Διευθύντρια Δημοτικού Ωδείου ως Πρόεδρος
– Τσιάντας Νικόλαος , Καθηγητής Ανώτερων θεωρητικών Δημοτικού Ωδείου
– Τσέγας Ανδρέας, Καθηγητής Ανώτερων θεωρητικών Δημοτικού Ωδείου
– Κούβελου Αικατερίνη, Δ/ντρια του Δημοτικού Ωδείου Καρδίτσας
– Αλεξίου Απόστολος, Δ/ντής του Δημοτικού Ωδείου Λάρισας
– Νταρακλίτσας Αντώνιος, Καθηγητής Ανώτερων Θεωρητικών Δημοτικού Ωδείου Λάρισας

Ως εκπρόσωπος του Υπουργείου Πολιτισμού Παιδείας και Θρησκευμάτων, ορίστηκε ο, κ. Αγγελάκης Γεώργιος, εκπαιδευτικός μουσικής Α/θμιας εκπαίδευσης, Δημοτικού Σχολείου Φήκης Τρικάλων.

Δες επίσης

Ο Υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου παρουσίασε την Εθνική Στρατηγική για την προστασία των ανηλίκων από τον εθισμό στο διαδίκτυο στη ΜΕΑ στις Βρυξέλλες

Την ανάγκη να αντιμετωπιστεί κατά μέτωπο ο εθισμός των ανηλίκων στο διαδίκτυο, καθώς και να ...

Αφήστε μια απάντηση