«Ασπίδα» στην προσπάθεια μείωσης των κρουσμάτων του Covid-19 από τον Δήμο Τρικκαίων. Στο πλαίσιο της δεύτερης καραντίνας από το Σάββατο 7 Νοεμβρίου 2020, ο Δήμος Τρικκαίων υπενθυμίζει ότι, βάσει των υγειονομικών πρωτοκόλλων, η εξυπηρέτηση των πολιτών γίνεται με προτεραιότητα σε επείγουσες περιπτώσεις και υποχρεωτικά κατόπιν ραντεβού με τηλεφωνική κλήση ή επικοινωνία μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στο [email protected] ή στο [email protected]
Οι τηλεφωνικοί αριθμοί, που είναι ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟΙ για τις συναλλαγές με τις υπηρεσίες του Δήμου :
1. Δημοτολόγιο – Ληξιαρχείο : 24313 51168
2. Θέματα Προσωπικού : 24313 51297 και 24313 51182
3. Εμπορικές Δραστηριότητες : 24313 53515
4. Οικονομική Υπηρεσία (γενικά θέματα) : . 24313 51119 και 24313 51145.
5. Ταμείο Δήμου : 243151140
6. Έσοδα (βεβαιώσεις ΤΑΠ, κ.λ.π.) : 24313 51111 και 24313 51113
7. Κοινωνική Μέριμνα : 24310 63218 και 24310 63211
8. Παιδεία : 24313 53506
9. Πολιτισμός & Αθλητισμός : 24313 53570 και 24313 53566
10. Τεχνική Υπηρεσία : 24310 63230 και 24310 63246
11. Πολεοδομία : 24313 51245 και 24313 51235
12. Δημοτική Αστυνομία : 24313 53554 και 24313 53552
13. ΚΕΠ : 24313 50000 και 2431046125
14. Για κάθε άλλη πληροφορία στη Γραμμή Δημότη : 2431020000
Από το γραφείο Τύπου του Δήμου Τρικκαίων
trikaladay.gr / Τοπικά / Καραντίνα Νο2: Με τηλέφωνο και μόνο με ραντεβού η εξυπηρέτηση των πολιτών στον Δήμο Τρικκαίων
Δες επίσης
Μετακόμισε από την Αθήνα σε χωριό της Καλαμπάκας με 65 κατοίκους – Ο Γιώργος περιγράφει τη νέα του ζωή
Ο Γιώργος Αντωνίου άλλαξε τη ζωή του μετακομίζοντας από την Αθήνα σε ένα ορεινό χωριό, ...