Κυριακή, 22 Δεκεμβρίου 2024
trikaladay.gr / Άρθρα / Λειτουργία μεσιτικού γραφείου: Πως ένα πρόγραμμα διαχείρισης μπορεί να βελτιώσει την εικόνα της επιχείρησής σας

Λειτουργία μεσιτικού γραφείου: Πως ένα πρόγραμμα διαχείρισης μπορεί να βελτιώσει την εικόνα της επιχείρησής σας

Σήμερα, τα περισσότερα μεσιτικά γραφεία αρέσκονται στο να λειτουργούν όπως λειτουργούσαν πριν δεκαετίες. Αυτό όμως δεν εξυπηρετεί όλα τα σύγχρονα μεσιτικά γραφεία που σέβονται τον εαυτό τους και τον πελάτη. Η τεχνολογία έχει βοηθήσει στην αλλαγή αυτής της νοοτροπίας, βελτιώνοντας όλες τις ροές εργασιών από την απλή επίδειξη ενός ακινήτου έως και την διεκπεραίωση της πώλησης. Τα σύγχρονα προγράμματα μεσιτικού γραφείου μπορούν να διαχειριστούν όχι μόνο τις καταχωρήσεις ακινήτων και το πελατολόγιο της επιχείρησης, αλλά και τις προσφορές όπως και τα συμβόλαια των πελατών.

Επίσης μπορούν να οργανώνουν τα ραντεβού και να κρατάνε λίστα ενεργειών για καλύτερη διαχείριση, όπως και μοναδικό ημερολόγιο για κάθε πελάτη. Ο υπάλληλος πλέον δεν χάνει χρόνο αναζητώντας διάφορα έγγραφα στην ντουλάπα αρχειοθέτησης όπως είχε συνηθίσει. Με ένα πρόγραμμα μεσιτικό μπορεί να οργανώσει καλύτερα τη δουλειά του και να αναζητήσει αυτό που θέλει εύκολα και γρήγορα, με τα διάφορα φίλτρα που παρέχει η εφαρμογή. Για παράδειγμα, θα μπορούσε να αναζητήσει μία καταχώρηση ακινήτου απλά και μόνο με τη διεύθυνση, και να έχει μπροστά του όλα τα χαρτιά, τις φωτογραφίες, μπροσούρες και τις μεσιτικές εντολές. Φανταστείτε πόσο χρόνο εξοικονομεί με μία μόνο αναζήτηση που παλιά θα ήθελε αρκετή ώρα για να βρει τα χαρτιά που ήθελε.

Αυτά όμως που αναφέραμε είναι μόνο η αρχή. Τα προγράμματα πλέον έχουν εξελιχθεί πάρα πολύ και δίνουν τη δυνατότητα να μεταφέρουμε την πληροφορία από το πρόγραμμα στο πελάτη μέσω του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, χωρίς να στέλνουμε γράμματα με το συμβατικό ταχυδρομείο, εξοικονομώντας περισσότερο χρόνο και χρήμα.

Ο υπάλληλος έχει πλέον στη διάθεσή του αρκετά εργαλεία επικοινωνίας όπως το viber, το sms και το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο. Μπορεί δηλαδή να έχει συνδέσει το τηλέφωνό του με το τηλέφωνο του πελάτη και με μία εισερχόμενη κλήση να βλέπει το ιστορικό της συνομιλίας και τι ακριβώς έχει πει στο πελάτη πριν καλά καλά σηκώσει το τηλέφωνο. Αυτό και μόνο μπορεί να δημιουργήσει στον πελάτη την ευχάριστη αίσθηση ότι η επιχείρηση ενδιαφέρεται και ασχολείται, δείχνοντας επαγγελματισμό και συνέπεια.

Επίσης,αρκετά προγράμματα μεσιτικού γραφείου διοχετεύουν την πληροφορία των ακινήτων προς πώληση ή ενοικίαση σε διάφορες ιστοσελίδες που ασχολούνται με την αγοραπωλησία ακινήτων στην Ελλάδα ή και σε παγκόσμια κλίμακα. Αυτομάτως λοιπόν δημιουργείται ένα δίκτυο συνεργατών που πριν δεν ήταν εύκολο. Φανταστείτε να είχατε 100 τέτοια πρακτορεία και να χρειαζόταν να διοχετεύσετε την πώληση ενός ακινήτου στέλνοντας  φαξ και φωτογραφίες στον κάθε συνεργάτη σας ξεχωριστά. Ο χρόνος είναι πολύτιμος για σας και δεν πρέπει να τον σπαταλάτε σε άσκοπές διεργασίες.

Επίσης αν η εταιρείας σας έχει κάποια ιστοσελίδα ή παρουσίαση στο διαδίκτυο μπορεί να συνδεθεί άνετα με ένα πρόγραμμα μεσιτικού γραφείου και οι καταχωρίσεις ακινήτων του προγράμματος να φαίνονται κατευθείαν σε υποψήφιους πελάτες που ψάχνουν για ακίνητα και μπορούν να μπουν στην σελίδα σας.

Το μόνο σίγουρο είναι ότι η ευελιξία που προσφέρει ένα πρόγραμμα μεσιτικού γραφείου είναι απεριόριστη, και μπορείτε στο μέλλον, αφού έχετε επεκτείνει τις δραστηριότητες και οι ανάγκες σας έχουν αυξηθεί, να προσαρμόσετε το πρόγραμμα διαχείρισης στα μέτρα σας για να καλύψετε και τα μελλοντικά σας σχέδια και προτιμήσεις.

 

 

Δες επίσης

“Κράτος Οπερέτα”

Γράφει ο Δρ. Κώστας Πατέρας D. Ed., M. Ed., Ph.D. Μεγάλη είναι η δυσαρέσκεια και ...