Με κάθε λεπτομέρεια περιγράφει ο Δ.Μ. τη σεξουαλική του κακοποίηση από τον Δημήτρη Λιγνάδη στη μήνυση που κατέθεσε εναντίον του και έδωσε το έναυσμα να ξεκινήσει μία ακόμη προκαταρκτική έρευνα εις βάρος του γνωστού ηθοποιού για βιασμό. Η συγκεκριμένη έρευνα ολοκληρώθηκε μετά τις εξηγήσεις που έδωσε ο ήδη προσωρινά κρατούμενος στις φυλακές της Τρίπολης και αναμένεται εντός των αμέσως επόμενων ημερών ο εισαγγελέας που τη χειρίζεται να αποφανθεί για την περαιτέρω ποινική του μεταχείριση.
Ο μηνυτής περιγράφει τον Λιγνάδη ως ένα άτομο εγωκεντρικό που θεωρούσε τον εαυτό του ως «τον μεγαλύτερο ηθοποιό και σκηνοθέτη της εποχής», αυτοαποκαλούνταν «βασιλιάς της σκηνής» με πολύ μεγάλες και ισχυρές γνωριμίες στο χώρο της πολιτικής και στο χώρο της τέχνης αλλά και βίαιο με σαδομαζοχιστικές σεξουαλικές προτιμήσεις. Όπως υποστηρίζει υπέστη άγρια κακοποίηση από τον ηθοποιό αφού πρώτα εξουδετέρωσε τις αντιστάσεις του με αλκοόλ και ναρκωτικές ουσίες. Όταν ανέκτησε τις αισθήσεις του, περιγράφει ο μηνυτής, και κατάλαβε τι του έχει κάνει «Ήμουν τόσο οργισμένος που παρά τη σωματική αδυναμία και την ζάλη που ένιωθα, όρμησα επάνω του για να τον χτυπήσω. Αυτός όμως οπισθοχώρησε και αφού προφυλάχτηκε πίσω από μια καρέκλα, με απείλησε ότι αν δε φύγω αμέσως θα καλέσει την αστυνομία, θα πει ότι αποπειράθηκα να το ληστέψω και θα με στείλει φυλακή… Αναλογίστηκα την τεράστια κοινωνική δύναμη του μηνυομένου σε σχέση με τη δική μου αδυναμία. Φοβήθηκα ότι κανείς δεν θα πιστέψει έναν καταδικασμένο πρώην χρήστη ναρκωτικών, ότι ο μηνυόμενος με τις υψηλές γνωριμίες και διασυνδέσεις βρίσκεται σαφώς σε σχέση ισχύος απέναντι μου, ότι εύκολα μπορούσε να με παγιδεύσει και να καταλήξω άδικα στη φυλακή. Νιώθοντας απέναντι του αδυναμία και απελπισία ξέσπασα σε κλάματα, ντύθηκα άρον- άρον και εγκατέλειψα το διαμέρισμα. Έκτοτε δεν τον ξανασυνάντησα. Σήμερα συνειδητοποιώ, ότι ήταν μεγάλο το λάθος μου να μην έχω καλέσει επιτόπου την αστυνομία ή να έχω απευθυνθεί αμέσως στην δικαιοσύνη. Όμως την εποχή εκείνη, λόγω της προσωπικής μου αδυναμίας, δεν τόλμησα να ζητήσω την προστασία της πολιτείας».
Η καταγγελία
Πιάνοντας ο μηνυτής το νήμα της ιστορίας από την αρχή, λέει ότι γνωρίστηκε με τον Δημήτρη Λιγνάδη περί τα τέλη Νοεμβρίου του 2018 στην Πλατεία του Αγίου Παύλου στο Μεταξουργείο, καθώς για ένα διάστημα ήταν χρήστης ναρκωτικών ουσιών τις οποίες προμηθευόταν σε εκείνη την περιοχή.
Έπιασαν κουβέντα και «Μετά από λίγο μου πρότεινε να συνεχίσουμε στο σπίτι του, που βρισκόταν πολύ κοντά. Φτάνοντας στην πολυκατοικία ανεβήκαμε με το ασανσέρ στον τελευταίο όροφο (όγδοο αν θυμάμαι σωστά). Ήταν ένα εντυπωσιακότατο οροφοδιαμέρισμα με τζαμαρίες ολόγυρα και θέα προς το λόφο της Ακρόπολης και προς το Λυκαβηττό. Εντυπωσιάστηκα ιδιαίτερα από ένα πόστερ ή πίνακα μεγάλων διαστάσεων, που απεικονίζει ένα ημίγυμνο νεαρό αγόρι. Πίνοντας καφέ του εξιστόρησα την περιπέτεια της εξάρτησης μου, την προσπάθεια μου να απεξαρτηθώ και του ανέφερα ότι είχα καταδικαστεί με αναστολή για ναρκωτικά. Μου πρότεινε να καπνίσουμε μαζί ένα τσιγάρο μαριχουάνας και συμφώνησα. Κάλεσε από το κινητό του τηλέφωνο έναν αριθμό και σε διάστημα περίπου 10 λεπτών της ώρας χτύπησε το κουδούνι και ένα νεαρό άτομο αλλοδαπής καταγωγής του παρέδωσε μία μικρή νάιλον συσκευασία, από το περιεχόμενο της οποίας κάναμε χρήση από κοινού. Όλη την ώρα μου διηγούταν περιστατικά από τη ζωή του. Μου είπε ότι θεωρούσε τον εαυτό του ως τον μεγαλύτερο ηθοποιό και σκηνοθέτη της εποχής, αναφέροντας μου διάφορες θεατρικές παραστάσεις στις οποίες είχε συμμετάσχει και οι οποίες είχαν δημιουργήσει ιδιαίτερη αίσθηση. Επίσης, ότι έχει πολύ μεγάλες και ισχυρές γνωριμίες στο χώρο της πολιτικής και στο χώρο της τέχνης, διαβεβαιώνοντας με ότι, διαθέτει πρόσβαση στα μεγαλύτερα και σημαντικότερα άρθρα θέατρα της Αθήνας με τα οποία μπορεί να συνεργαστεί ανά πάσα στιγμή. «Είμαι ο βασιλιάς της σκηνής, έχω δικά μου 10 θέατρα και τα υπόλοιπα στα πόδια μου» μου είπε χαρακτηριστικά, καμαρώνοντας…. Μιλούσε ακατάπαυστα για τον εαυτό του, για το ταλέντο του και για την ισχυρή κοινωνική του θέση… Κάποια στιγμή μου είπε ότι πρέπει να φύγει, γιατί ήταν επίσημος προσκεκλημένος σε μια εκδήλωση για τον Νέλσον Μαντέλα και μου έδωσε ραντεβού για την επόμενη εβδομάδα, ημέρα Τετάρτη και ώρα τρεις το μεσημέρι στο σπίτι του, για να συνεχίσουμε την κουβέντα μας και να γνωριστούμε καλύτερα. Όντως την επόμενη Τετάρτη τον επισκέφτηκα ξανά στην οικία του. Μου άνοιξε την πόρτα ημίγυμνος, φορώντας μία πετσέτα μπάνιου γύρω από τους γοφούς του με την δικαιολογία, ότι μόλις είχε βγει από το μπάνιο. Παρατήρησα, ότι στην πλάτη του είχε εμφανείς ουλές και στην σχετική ερώτηση μου, απάντησε, ότι πριν από πολλά χρόνια είχε πέσει θύμα ένοπλης ληστείας και τον είχανε μαχαιρώσει. Μου πρόσφερε ουίσκι και καπνίσαμε μαριχουάνα. Ήταν βαρύς καπνιστής, άναβε το ένα τσιγάρο πάνω στο άλλο. Καθόμασταν στον καναπέ του σαλονιού, που συνδεόταν με την κουζίνα με πάσο. Πάνω σε ένα χαμηλό τραπέζι κρυστάλλινο βρισκόταν ένας φορητός ηλεκτρονικός υπολογιστής με μεγάλη οθόνη χρώματος μπλε με μαύρο πληκτρολόγιο. Με προσκάλεσε να καθίσουμε μπροστά στον υπολογιστή, άνοιξε ένα ηλεκτρονικό φάκελο και άρχισε να μου δείχνει πορνογραφικές φωτογραφίες με νεαρά αγόρια σε διάφορες ερωτικές περιπτύξεις με μεσήλικα πρωταγωνιστή, του οποίου δεν φαινόταν το πρόσωπο, και οι οποίες περιλάμβαναν στοματική και πρωκτική διείσδυση…
Στο πάτωμα, δίπλα στο τραπέζι, ήταν μία μεγάλη τσάντα. Την έβαλε πάνω στο τραπέζι, την άνοιξε και άρχισε να βγάζει από μέσα και να μου επιδεικνύει διάφορα ερωτικά βοηθήματα κάθε είδους και μεγέθους. Μετά άνοιξε και μια άλλη, μικρότερη τσάντα, που επίσης ανασήκωσε από το πάτωμα και ανοίγοντας την μου επέδειξε μία συσκευή με καλώδια, εξηγώντας μου, ότι είναι βοήθημα και ιδιαίτερα σκληρά σαδομαζοχιστικά «παιχνίδια». Μου ανέφερε, ότι υπάρχει ένας ιδιωτικός χώρος που βρίσκεται στην περιοχή των Πατησίων, που ενοικιάζεται με την ώρα και στο οποίο συναντώνται περιστασιακά άτομα μυημένα σε τέτοιου είδους σαδομαζοχιστικές πρακτικές. Όντας ο ίδιος αυστηρώς ετεροφυλόφιλος ως προς το σεξουαλικό μου προσανατολισμό, αισθάνθηκα μεγάλη αποστροφή από όλα αυτά, κυρίως όμως έκπληξη και αμηχανία από το γεγονός ότι ένας τόσο γνωστός και καταξιωμένος καλλιτέχνης εξέθετε ενώπιον μου, έναν άγνωστο του, την ερωτική του ζωή και τις ιδιαίτερες σεξουαλικές προτιμήσεις του. Κάποια στιγμή ο μηνυόμενος πήγε στην κουζίνα και επέστρεψε, φέρνοντας μου ένα επιπλέον ποτήρι ουίσκι, το οποίο λόγω της εντονότατης ψυχικής υπερδιέγερσης και αμηχανίας που ένιωθα, ήπια μονορούφι. Ξαφνικά ένιωσα το σώμα μου να πυρακτώνεται, το αίμα να ανεβαίνει στο κεφάλι μου, θόλωσε η όραση μου και άρχισα να χάνω την αίσθηση του περιβάλλοντος. Σωριάστηκα λιπόθυμος στον καναπέ. Όταν ξύπνησα, δεν ξέρω πόση ώρα είχε περάσει, βρέθηκα ξαπλωμένος στον καναπέ και γυμνός από τη μέση και κάτω….Ζαλισμένος όπως ήμουν και χωρίς να έχω επανακτήσει πλήρως τον έλεγχο των αισθήσεων μου, τον ρώτησα «τι έγινε», τι μου έκανες;» κι αυτός με σαρκαστικό ύφος μου απάντησε «έλα τώρα που δε σ’ άρεσε»….. Ουρλιάζοντας του είπα «ρε π…., τι μου έκανες ρε κ….» και ταυτόχρονα με όση δύναμη είχα του έριξα ένα πολύ δυνατό χαστούκι. Ήμουν τόσο οργισμένος που παρά τη σωματική αδυναμία και την ζάλη που ένιωθα, όρμησα επάνω του για να τον χτυπήσω. Αυτός όμως οπισθοχώρησε και αφού προφυλάχτηκε πίσω από μια καρέκλα, με απείλησε ότι αν δε φύγω αμέσως θα καλέσει την αστυνομία, θα πει ότι αποπειράθηκα να το ληστέψω και θα με στείλει φυλακή. Τρομοκρατήθηκα, γιατί ήμουν ήδη καταδικασμένος με αναστολή. Αναλογίστηκα την τεράστια κοινωνική δύναμη του μηνυομένου σε σχέση με τη δική μου αδυναμία. Φοβήθηκα ότι κανείς δεν θα πιστέψει έναν καταδικασμένο πρώην χρήστη ναρκωτικών ότι ο μηνυόμενος με τις υψηλές γνωριμίες και διασυνδέσεις βρίσκεται σαφώς σε σχέση ισχύος απέναντι μου, ότι εύκολα μπορούσε να με παγιδεύσει και να καταλήξω άδικα στη φυλακή. Νιώθοντας απέναντι του αδυναμία και απελπισία ξέσπασα σε κλάματα, ντύθηκα άρον- άρον και εγκατέλειψε το διαμέρισμα. Έκτοτε δεν τον ξανασυνάντησα. Σήμερα συνειδητοποιώ, ότι ήταν μεγάλο το λάθος μου να μην έχω καλέσει επιτόπου την αστυνομία ή να έχω απευθυνθεί αμέσως στην δικαιοσύνη. Όμως την εποχή εκείνη, λόγω της προσωπικής μου αδυναμίας, δεν τόλμησα να ζητήσω την προστασία της πολιτείας».
Ο Μαζωνάκης, ο Μπιμπίλας και ο δικηγόρος
Για μία μήνυση προϊόν «μυθοπλασίας» κάνει λόγο ο Δημήτρης Λιγνάδης, ζητώντας την κατά αντιπαράσταση εξέταση του με το μηνυτή, προκειμένου όπως λέει να αποδειχθεί ότι δεν γνωρίζονται, ότι δεν τον έχει επισκεφτεί ποτέ στην οικία του και ότι δεν εκδήλωσε ποτέ την συμπεριφορά που του αποδίδει.
«Τον μηνυτή, όχι μόνο δεν τον βίασα, αλλά δεν τον γνωρίζω καν. Η μήνυση του αποτελεί προϊόν μυθοπλασίας χωρίς κανένα αντικειμενικό στοιχείο που να επιβεβαιώνει όσα ψευδός ισχυρίζεται, ενώ λόγω του μακρού χρόνου από τα καταγγελλόμενα δεν μπορεί να υπάρξει ιατροδικαστικός έλεγχος η τοξικολογική εξέταση η εξέταση DNA, παρά μόνο είναι ο λόγος του ενάντια στο λόγο μου. Δεν υπάρχει κανένας μάρτυρας και κανένα στοιχείο έστω και για το αν υπήρξε απλή γνωριμία μεταξύ μας, κάτι που αποδεικνύει ότι η μήνυση του είναι ένα φανταστικό σενάριο, καθόσον σύμφωνα με αυτό ανάμεσα στην γνωριμία μας και τον υποτιθέμενο βιασμό του μεσολάβησαν κάποιες ημέρες, άρα θα ήταν αναμενόμενο και φυσιολογικό στο μεσοδιάστημα αυτό να έχει αναφέρει την γνωριμία μας και την υποτιθέμενη μετάβαση του στο διαμέρισμά μου ως σημαντικό γεγονός στο οικογενειακό και φιλικό του περιβάλλον, όπως επίσης θα ήταν αναμενόμενο να έχει αναφέρει και το δήθεν ραντεβού που δήθεν δώσαμε για την επόμενη φορά. Δε συμβαίνει κάθε ημέρα να γνωρίζει κανείς και να επισκέπτεται έναν γνωστό ηθοποιό και σκηνοθέτη στο σπίτι του!
Είναι ένας ακόμη στρατευμένος μάρτυρας, ο οποίος με την προσδοκία κτήσης οικονομικού οφέλους υπέβαλε σε βάρος μου μία καθ΄ολοκληρία ψευδή καταγγελία, στερούμενος στοιχείων, με μοναδικό όπλο τις υποβληθείσες σε βάρος μου καταγγελίες, καθώς οι φωνές των πολλών, ακόμα και όταν αυτοί ψεύδονται ασυστόλως, δυστυχώς υπερισχύουν της φωνής που ενός, ακόμη και όταν αυτός είναι αθώος. Η καταγγελία αυτού του αγνώστου σε εμένα προσώπου, η οποία υπεβλήθη μετά από χρονικό διάστημα μεγαλύτερο των δύο ετών από τον υποτιθέμενο σε βάρος του βιασμό, δεν είναι τίποτα άλλο παρά μία ιστορία πρόχειρα κατασκευασμένη από τον ίδιο και το δικηγόρο του. Ο δικηγόρος του, ο οποίος όλως τυχαίως είναι συνήγορος και του έτερου βιασθέντα από εμένα, προσπάθησε να καταστήσει αληθοφανή την ιστορία του δήθεν βιασμού του εντολέως του από εμένα, αλλά δε σκέφτηκε ότι η προσπάθειά του αυτή θα αποκαλυφθεί, αφού πλέον με τη συνδρομή του διαδικτύου τίποτα δε μένει κρυφό. Σύμφωνα μάλιστα με έρευνα που έγινε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης facebook και Instagram προέκυψε ότι άτομο με τα στοιχεία του μηνυτή είχε ερωτική σχέση με μία γυναίκα, την Φ.Κ, η οποία συνέχεια παντρεύτηκε τον ηθοποιό Δ.Μ., ο οποίος ήταν συμφοιτητής μου και είναι προσωπικός φίλος του Σπύρου Μπιμπίλα, πρόεδρου του Σωματείου Ελλήνων Ηθοποιών, για τον οποίο έχω καταγγείλει και στο απολογητικό μου υπόμνημα ότι βρίσκεται πίσω από αυτή την σε βάρος μου σκευωρία. Το φερόμενο θύμα πέντε ημέρες πριν την υποβολή της συνταχθείσα από τον δικηγόρο του μήνυσης εναντίον μου και συγκεκριμένα 25 Φεβρουαρίου 2021 παραχώρησε τηλεφωνικώς συνέντευξη περιγράφοντας τον υποτιθέμενο βιασμό του από εμένα. Στη συνέντευξη του όμως αυτή, τα αναφερόμενα από κείνον ως δήθεν γενόμενα έρχονται σε πλήρη αντίφαση με αυτά που προέβαλε μεταγενέστερα στην από 1.03.2021 μήνυση του. Ειδικότερα:
-Ενώ στη συνέντευξη του δήλωσε ότι δήθεν με γνώρισε πριν από 3-4 χρόνια, 2016, 2017, ενώ έκανε streetwalking, στην μήνυση του αναφέρει ότι με γνώρισε τέλη Νοεμβρίου 2018 ενώ περπατούσε στην οδό Μαιζώνος με κατεύθυνση προς την πλατεία Αγίου Παύλου, όταν τυχαία συνάντησε έναν κοινωνικό λειτουργό, το Γιώργο, ο οποίος προσφέρει συμπαράσταση σε εξαρτημένα άτομα και συνομιλούσε με εκείνον. Αξιοσημείωτο είναι μάλιστα το γεγονός ότι ο μηνυτής δε γνωρίζει καν τι υποτίθεται ότι έκανε πριν από 3-4 χρόνια όταν σύμφωνα με την πρώτη εκδοχή με γνώρισε, διότι ο όρος street walking που χρησιμοποίησε, όχι μόνο δεν αποδίδει αυτό που υποτίθεται ότι έκανε, αλλά έχει μια τελείως διαφορετική και μάλιστα αρνητική έννοια, καθώς ανατρέχοντας σε ένα αγγλοελληνικό λεξικό διαπιστώνουμε ότι ο όρος σημαίνει την εργασία της ιερόδουλης που κάνει πεζοδρόμιο.
-Ενώ ο καταγγέλλων στη συνέντευξή του ανέφερε ότι δήθεν είχαμε κάποιους κοινούς γνωστούς από το χώρο του θεάματος, γιατί παλιά είχε ένα μαγαζί, στην μήνυση του ξαφνικά θυμάται τον υποτιθέμενο κοινό μας γνωστό, τον Γιώργο Μαζωνάκη, με τον οποίο ουδέποτε είχα φιλική ή επαγγελματική σχέση και τον οποίο δήθεν γνώρισε όχι από το μαγαζί που είχε παλιά, όπως δήλωσε σε συνέντευξή του, αλλά από νυχτερινό κέντρο με την επωνυμία «Νότες», στο οποίο εργαζόταν ως σερβιτόρος – μετρ. Σημειωθείτω δε ότι ήδη απευθύνθηκα στον ως άνω αναφερόμενο τραγουδιστή με την από 23 Μαρτίου 2020 εξώδικη δήλωση – πρόσκληση μου, με την οποία τον καλούσα να απαντήσει εάν γνωρίζει το μηνυτή, εάν είχε ποτέ εργαστεί στο νυχτερινό κέντρο διασκέδασης «Νότες» και φυσικά εάν με γνωρίζει προσωπικά. Μέχρι σήμερα δεν έχω λάβει απάντηση στην εξώδικη δήλωση μου, αλλά τουλάχιστον ως προς το πρόσωπό μου είναι βέβαιο ότι θα είναι αρνητική, διότι αυτή είναι η μία και μοναδική αλήθεια.
-Ο φερόμενος βιασθείς στην συνέντευξη του δήλωσε και μάλιστα επανέλαβε ότι μετά την κατανάλωση του ενός ποτού δήθεν ξύπνησε στην κρεβατοκάμαρα μου, ενώ στην μήνυση του αναφέρει ότι μετά την κατανάλωση δύο ποτηριών ουίσκι σωριάστηκε λιπόθυμος στον καναπέ του σαλονιού και όταν ξύπνησε βρέθηκε ξαπλωμένος εκεί και όχι στην κρεβατοκάμαρα μου!
-Ενώ το υποτιθέμενο θύμα στην τηλεφωνική του συνέντευξη δεν αναφέρθηκε ποτέ ούτε σε πορνογραφικό υλικό με νεαρά άτομα, ούτε ερωτικά βοηθήματα, ούτε σε κάποια συσκευή για σκληρά σαδομαζοχιστικά παιχνίδια, ούτε σε χώρο, όπου ακολουθούνται σαδομαζοχιστικές πρακτικές, αλλά ούτε και σε εμφάνιση μου τάχα με ένα μεταλλικό κρίκο γύρω από τα γεννητικά μου όργανα, εικόνα, την οποία δήθεν αντίκρισε μόλις ξύπνησε, στην μήνυση του εμφανίζονται για πρώτη φορά όλα τα ανωτέρω, τα οποία προφανώς κατά την κρίση του συντάξαντος αυτή δικηγόρου, ο όποιος διαθέτει πραγματικά μεγάλη φαντασία για να τα επινοήσει, έπρεπε οπωσδήποτε να προστεθούν στην περιγραφή του μηνυτή, προκειμένου να προσδώσουν αληθοφάνεια στους ψευδείς ισχυρισμός του, εξυπηρετώντας την κατασκευασμένη εικόνα ενός σεξουαλικά διεστραμμένου και επικίνδυνου ανθρώπου.
-Οι ως άνω προσθήκες του δικηγόρου του καταγγέλλοντος δεν είναι οι μοναδικές. Ο δικηγόρος του μηνυτή θέλοντας να προσδιορίσει την ημέρα της υποτιθέμενης γνωριμίας του εντολέως του με εμένα, προκειμένου να μην μπορεί αυτή να αμφισβητηθεί, σκέφτηκε ότι έπρεπε να την τοποθετήσει χρονικά σε μία ημέρα που θα ήταν αδιαμφισβήτητο ότι εγώ βρισκόμουν στην Αθήνα, ούτως ώστε να μην υπάρχει η παραμικρή πιθανότητα αποκάλυψης της αλήθειας, με την τυχόν προβολή από εμένα άλλοθι, όπως συνέβη στις άλλες δύο καταγγελίες. Γι’ αυτό επέλεξε να την τοποθετήσει χρονικά σε μια ημέρα που παραβρέθηκα σε μία κοινωνική εκδήλωση, η οποία έχει συγκεντρώσει τα φώτα της δημοσιότητας, όπως ήταν αυτή για την μνήμη του Νέλσον Μαντέλα. Μάλιστα η συμμετοχή μου στην κοινωνική αυτή εκδήλωση προέκυπτε όχι μόνο από τα δημοσιεύματα του 2018, αλλά κι από πρόσφατες δημοσιεύσεις του Φεβρουαρίου 2021. Από τη στιγμή λοιπόν που κυκλοφόρησαν πρόσφατα δημοσιεύματα σχετικά με τη συμμετοχή μου στην κοινωνική αυτή εκδήλωση, ήταν πολύ εύκολο για το δικηγόρο του καταγγέλλοντος να στηριχτεί σε αυτήν και να ισχυριστεί ότι δήθεν γνωριστήκαμε με τον μηνυτή την ημέρα εκείνη, κατά την οποία ήταν βέβαιο ότι βρισκόμουν στην Αθήνα. Πλην όμως αυτή η καθόλου ασήμαντη και προσεκτικά επιλεγμένη από το δικηγόρο του μηνυτή λεπτομέρεια δεν αναφέρθηκε ποτέ από το καταγγέλλοντα στην συνέντευξη του. Εάν ο μηνυτής με είχε γνωρίσει πράγματι εκείνη την ημέρα, δεν θα είχε κανένα λόγο να παραλείψει να το πει στη συνέντευξη του και σίγουρα θα ανέφερε ότι με γνώρισε το 2018 και όχι το 2016 – 2017. Ο ένας και μοναδικός λόγος της παράλειψής του αυτής ήταν ότι δε με γνώρισε όχι μόνο τότε αλλά ποτέ στη ζωή του. Ανατρέχοντας μάλιστα στο προσωπικό μου ημερολόγιο του έτους 2018, διαπίστωσα ότι την ημέρα εκείνη πριν εμφανιστώ στην ως άνω κοινωνική εκδήλωση δεν είχα καθόλου ελεύθερο χρόνο(σ.σ. παραθέτει μια σειρά ραντεβού έως τις 5 το απόγευμα). Επομένως, την ημέρα που σύμφωνα με το μηνυτή γνωριστήκαμε και περάσαμε χρόνο μαζί στο σπίτι μου πριν την ως άνω κοινωνική εκδήλωση, εγώ βρισκόμουν εκτός σπιτιού και ήμουν διαρκώς απασχολημένος.
-Ενώ στην τηλεφωνική συνέντευξη του δήλωσε ότι, όταν συνειδητοποίησε τον υποτιθέμενο βιασμό του και δήθεν μου επιτέθηκε, εγώ του πρότεινα τάχα να του δώσω χρήματα και μάλιστα τον ρώτησα αν ήθελε 50,100 ευρώ, στην μήνυση του μεταβάλει την στάση μου και αναφέρει ότι όταν εκείνος τάχα μου επιτέθηκε, εγώ τον απείλησα ότι αν δεν έφευγε, θα καλούσα την αστυνομία και θα έλεγα ότι αποπειράθηκε να με ληστέψει και θα τον έστελνα φυλακή….Μάλιστα, ενώ το φερόμενο θύμα στη συνέντευξη του ανέφερε ότι έχει καταστραφεί από τον εθισμό του στις ναρκωτικές ουσίες, καθώς δήλωσε ότι τα παράτησε όλα, εννοώντας κάθε προσπάθεια του να απεξαρτηθεί, και έμπλεξε ξανά, στην μήνυση του παρουσιάζεται από το δικηγόρο του, προφανώς για λόγους αξιοπιστίας του, ως ένας υγιής άνθρωπος, ο οποίος εργάζεται στην οικογενειακή επιχείρηση εστίασης στην Σαλαμίνα και ο οποίος υπήρξε για ένα χρονικό διάστημα χρήστης ναρκωτικών ουσιών, δίνοντας την εντύπωση ότι ο εθισμός του ανήκει στο παρελθόν, κάτι όμως που ο ίδιος ο φερόμενος βιασθείς έχει ήδη διαψεύσει….
-Ο μηνυτής στην κατάθεση του ισχυρίζεται ότι είχα τάχα επαγγελματική συνεργασία με τον τραγουδιστή Γιώργο Μαζωνάκη, για την οποία δήθεν είχε ακούσει στην τηλεόραση. Αυτό είναι κάτι που προέβαλε πρώτη φορά κατά την κατάθεση του, καθώς στην μήνυση του τον είχε αναφέρει ότι ήταν κοινός μας γνωστός, τον οποίο γνωρίζει από την περίοδο που εργαζόταν ως σερβιτόρος – μετρ σε ένα νυχτερινό μαγαζί διασκέδασης, όπου σύμφωνα με εκείνον εμφανιζόταν ο τραγουδιστής. Η αλήθεια είναι ότι δεν γνωρίζω προσωπικά το Γιώργο Μαζωνάκη και ουδέποτε συνεργαστήκαμε επαγγελματικά. Υπήρξε όμως ένα δημοσίευμα που είχε ασκήσει κριτική για κάποιες καλλιτεχνικές επιλογές μου χαρακτηρίζοντας με σκωπτικά «Μαζωνάκη του θεάτρου», και προφανώς αυτό αποτέλεσε πηγή για την έμπνευση αυτού του μυθεύματος του μηνυτή περί σχέσεις μου με το Μαζωνάκη….»
Όσον αφορά την περιγραφή του σπιτιού του ο Δημήτρης Λιγνάδης υποστηρίζει ότι αυτό είχε παρουσιαστεί πριν χρόνια σε περιοδικό ενώ ισχυρίζεται πως η περιγραφή του μηνυτή έχει πολλά λανθασμένα σημεία όσον αφορά στους χώρους του σπιτιού που δεν ήταν στην φωτογράφιση του περιοδικού.