Η Ένωση Καταναλωτών Βόλου και Θεσσαλίας, καλεί τους καταναλωτές:
– Να μην πατήσουν το κουμπί (link) που γράφει «επαληθεύω»
– Να μην συμπληρώσουν καμία φόρμα, να μην δώσουν κανένα προσωπικό στοιχείο και κανένα κωδικό.
– Αν έχουν δώσει προσωπικά δεδομένα και κωδικούς να επικοινωνήσουν αμέσως με τη τράπεζα
– Να διαγράψουν το email
Ακολουθεί το μήνυμα όπως το έλαβαν οι πολίτες: «NBG [email protected] . Πρέπει να
επαληθεύσετε τις ρυθμίσεις του λογαριασμού σας εντός 24 ωρών logo www.nbg.gr
Ειδοποιήσεις ασφαλείας. Πρέπει να επαληθεύσετε τον λογαριασμό σας.
Για λόγους ασφαλείας, πρέπει να επαληθεύσετε τις ρυθμίσεις του λογαριασμού σας κάνοντας κλικ
στο παρακάτω κουμπί εντός 24 ωρών για να συνεχίσετε τη χρήση Internet Banking, Mobile Banking.
ΕΠΑΛΗΘΕΎΩ
© 2020 Εθνική Τράπεζα της Ελλάδος»