Παρασκευή, 15 Νοεμβρίου 2024
trikaladay.gr / Ελλάδα / Μύκονος: Ο ιδιοκτήτης του εστιατορίου για τα “χρυσά” καβουροπόδαρα και τους τσιγκούνηδες πελάτες

Μύκονος: Ο ιδιοκτήτης του εστιατορίου για τα “χρυσά” καβουροπόδαρα και τους τσιγκούνηδες πελάτες

Τον γύρο του διαδικτύου κάνει ο “φουσκωμένος” λογαριασμός που πλήρωσε ένα νιόπαντρο ζευγάρι από τον Καναδά σε γνωστό εστιατόριο της Μυκόνου. Η καταγγελία δημοσιεύτηκε στη New York Post με την Lindsay και τον Alex να υποστηρίζουν πως δεν πίστευαν στα μάτια τους όταν είδαν το ποσό που έπρεπε να πληρώσουν, ενώ το ίδιο εστιατόριο είχε βρεθεί στο επίκεντρο τον Ιούνιο για “χρυσά” καβουροπόδαρα. Βέβαια αρκετοί σχολιάζουν ότι το ζευγάρι επέλεξε να φάει στρείδια και όχι… κλαμπ σάντουιτς και μάλιστα επέλεξε ένα ακριβό εστιατόριο στο νησί των Ανέμων. 

Ο ιδιοκτήτης του εστιατορίου DK Oysters έδωσε τη δική του απάντηση. Σύμφωνα με την εκδοχή του, πρόκειται για influencers που προσπαθούν να κερδίσουν δωρεάν γεύματα, ενώ ζευγάρια προσπαθούν να αποκτήσουν την πολυπόθητη διασημότητα στο TikTok και συνεπώς επιπλέον έσοδα.

«Δυστυχώς, όλους εμάς που εργαζόμαστε στον τομέα της φιλοξενίας μας έχουν προσεγγίσει διαβόητοι “influencers”, οι οποίοι, αντί να βγάζουν τα προς το ζην διαφημίζοντας προϊόντα και υπηρεσίες στο κοινό τους, ασκούν πίεση σε ορισμένες επιχειρήσεις για υπέρογκες αμοιβές και δωρεάν γεύματα» δήλωσε ο κύριος Καλαμαράς, στο Kennedy News.

«Στο DK Oyster έχουμε διαφημιστεί με τους τρόπους που θεωρούμε κατάλληλους για το εστιατόριό μας και δεν θα υποκύψουμε στους influencers που έχουν προσελκύσει το όμορφο νησί της Μυκόνου» συνέχισε. Το εστιατόριο βρίσκεται στον Πλατύ Γιαλό στη Μύκονο, καλωσορίζοντας τους τουρίστες που εξερευνούν τον κορυφαίο τουριστικό προορισμό. Ο ιδιοκτήτης περιέγραψε το σημείο ως έναν «πολύ δημοφιλή προορισμό» για ανθρώπους με τους οποίους θα ήθελαν να συναναστραφούν ορισμένοι influencers.

Ο ίδιος αρνείται τις κατηγορίες του ζευγαριού από τον Καναδά λέγοντας: «Αυτό το άτομο που προσπαθεί να γίνει διάσημο μέσω αναρτήσεων στο Instagram με το όνομα Lindsay Breen ξεκινά με ένα ψέμα».

«Ισχυρίζεται ότι “ζήτησε επανειλημμένα ένα μενού κοκτέιλ” και προσθέτει ότι “ο σερβιτόρος δεν φάνηκε να θέλει να το δώσει”. Παρά το γεγονός αυτό, έκανε μια παραγγελία. Μια influencer, ένα έμπειρο πολυταξιδεμένο άτομο που βγάζει τα προς το ζην από τις εμπειρίες του στον κόσμο, έκανε αυτό που οι περισσότεροι ενήλικες με σώας τα φρένας δεν θα έκαναν, παρήγγειλε ποτά και φαγητό από έναν σερβιτόρο που αρνήθηκε να της προσφέρει τον κατάλογο», επέμεινε ο ιδιοκτήτης του εστιατορίου.

«Ψευδείς οι κριτικές στο TripAdvisor»

Ο ιδιοκτήτης του εστιατορίου, αναφέρθηκε επίσης στις πολλές κακές κριτικές στο Tripadvisor που το βαθμολογούν με 2,5 αστέρια και δεν απέχουν πολύ από όσα περιέγραψε το νιόπαντρο ζευγάρι, τονίζοντας ότι είναι όλες ψευδείς.

«Σκέφτηκα ότι με αυτόν τον τρόπο οι επισκέπτες μας, αν οι κριτικές είχαν πράγματι γραφτεί από πραγματικούς πελάτες, θα είχαν τουλάχιστον μια ιδέα σχετικά με το εύρος των τιμών μας, ώστε να είναι σίγουροι ότι θα ελέγξουν σχολαστικά το μενού πριν παραγγείλουν το οτιδήποτε» είπε.

«Οι ‘φθηνοί’ πελάτες καταστρέφουν τη φήμη του σημείου»

Ο ίδιος υποστηρίζει πως οι «φθηνοί» πελάτες καταστρέφουν τη φήμη του σημείου.

«Κάθε φορά που λάμβανα μια τέτοια καταγγελία, πάντα από ανώνυμους χρήστες μέσω του Tripadvisor, μιλούσα με το προσωπικό, υπενθυμίζοντας ότι είναι ζωτικής σημασίας για τη φήμη μας να είμαστε σίγουροι ότι οι διαδικασίες ακολουθούνται προσεκτικά», δήλωσε. «Πάντα με διαβεβαίωναν ότι τηρούν τους κανόνες».

Ο ιδιοκτήτης προτείνει στους επισκέπτες να περιηγηθούν προσεκτικά στο μενού και τις τιμές πριν παραγγείλουν. «Δεν μπορώ να σταματήσω κάθε άτομο που μπαίνει στις εγκαταστάσεις μας και να εξηγήσω τη σημασία μιας τέτοιας πρακτικής» είπε. Επιπλέον, προτείνει στους πελάτες που δεν είναι «κακοπροαίρετοι» είτε να αποχωρήσουν είτε να ζητήσουν να μιλήσουν με έναν διευθυντή αν τους αρνηθούν το μενού.

«Καταλαβαίνω ότι κάποιοι άνθρωποι μπορεί να βρίσκουν τις τιμές μας πέρα από τον προϋπολογισμό τους και σέβομαι απόλυτα τη γνώμη τους, ακόμη και αν δεν εκτιμούν την αξία των υπηρεσιών, της κουζίνας, του concept και της εμπειρίας μας» τόνισε.

Τέλος, ο κύριος Καλαμαράς δεν παρέλειψε να αναφέρει ότι απαντά σε κάποια από τα σχόλια του Tripadvisor για να υπερασπιστεί το εστιατόριο και την ποιότητα των υπηρεσιών του.

enikos

Δες επίσης

Κλείνουν 137 στρατόπεδα – Νίκος Δένδιας: Κάθε μονάδα του ελληνικού στρατού θα έχει αντι-drone σύστημα

Στις αλλαγές που προωθούνται στο στράτευμα αναφέρθηκε ο Νίκος Δένδιας στην εναρκτήρια τοποθέτησή του ενώπιον της ...