Δευτέρα, 25 Νοεμβρίου 2024
trikaladay.gr / Ελλάδα / Πρόστιμο “μαμούθ” σε γνωστό e-shop: Χρέωνε τους πελάτες αλλά δεν παρέδιδε τα προϊόντα

Πρόστιμο “μαμούθ” σε γνωστό e-shop: Χρέωνε τους πελάτες αλλά δεν παρέδιδε τα προϊόντα

Βαρύς έπεσε ο πέλεκυς για ηλεκτρονικό κατάστημα, το οποίο χρέωνε κανονικά τους πελάτες, αλλά δεν παρέδιδε τα προϊόντα. Το γνωστό e-shop καλείται να πληρώσει πρόστιμο 250.000 ευρώ για υιοθέτηση αθέμιτων εμπορικών πρακτικών κατά την εξ αποστάσεως πώληση προϊόντων υψηλής τεχνολογίας.

Σύμφωνα με ανακοίνωση του υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων , μετά την υποβολή πλήθους καταγγελιών καταναλωτών σε βάρος του ηλεκτρονικού καταστήματος «GF ELECTRONICS ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΚΕΦΑΛΑΙΟΥΧΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ» για παραβάσεις της νομοθεσίας για την προστασία του καταναλωτή, η Γενική Διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή, αφού εξέτασε τις σχετικές υποθέσεις, επέβαλε στην εν λόγω επιχείρηση χρηματικό πρόστιμο συνολικού ύψους 250.000 ευρώ για υιοθέτηση αθέμιτων εμπορικών πρακτικών κατά την εξ αποστάσεως πώληση προϊόντων υψηλής τεχνολογίας, ιδίως συσκευών κινητής τηλεφωνίας, καθώς η επιχείρηση δεν παρέδωσε τα προϊόντα ούτε επέστρεψε τα καταβληθέντα ποσά στους καταναλωτές, όπως προβλέπει η οικεία νομοθεσία.

Η Γενική Γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή συνιστά στους πολίτες να είναι ιδιαιτέρως προσεκτικοί όταν πραγματοποιούν αγορές μέσω διαδικτύου και σε περίπτωση που εντοπίσουν αθέμιτες εμπορικές πρακτικές κατά τη συναλλαγή τους με τα ηλεκτρονικά καταστήματα, να ενημερώνουν σχετικώς την Γενική Διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή στη γραμμή καταναλωτή 1520, για εξέταση ενδεχόμενης επιβολής κυρώσεων.

enikos

Δες επίσης

Αμαλιάδα: Σοκάρει ο θείος της Ειρήνης Μουρτζούκου – «Λέει συνεχώς ψέμματα» -«Είχε το παιδί στο ψυγείο για τέσσερις μέρες»

Νέες μαρτυρίες έρχονται στο φως της δημοσιότητας για το θρίλερ των νεκρών βρεφών στην Αμαλιάδα. ...