Δευτέρα, 25 Νοεμβρίου 2024
trikaladay.gr / Επιχειρηματικότητα / Ρωσικά σούπερ μάρκετ MERE: Ένα από τα πρώτα καταστήματα της αλυσίδας στη Λάρισα

Ρωσικά σούπερ μάρκετ MERE: Ένα από τα πρώτα καταστήματα της αλυσίδας στη Λάρισα

Σε πόλεις με πληθυσμό πάνω από 25.000 και σε πυκνοκατοικημένες περιοχές αναζητούν καταστήματα τα ρωσικά σούπερ μάρκετ MERE. Σύμφωνα με πληροφορίες τα πρώτα έχουν ήδη βρεθεί σε Λάρισα και Τρίπολη.

Ποιες είναι οι Γενικές Προδιαγραφές Ακινήτων για Καταστήματα MERE

  • Τοποθεσία σε οικισμούς ή σε μικρή απόσταση από αυτούς, σε βιομηχανικές ζώνες, κοντά σε

πολυσύχναστους δρόμους κ.λπ.

  • Εύκολη πρόσβαση στο ακίνητο και εύκολη πρόσβαση.
  • Το κτίριο και οι χώροι δεν πρέπει να βρίσκονται σε περιφραγμένες περιοχές με ξεχωριστή είσοδο

(κλειστές βάσεις, συνεργεία ή αμαξοστάσια κ.λπ.).

  • Διαθεσιμότητα χώρου στάθμευσης για τουλάχιστον 30-40 αυτοκίνητα. (από 10 θέσεις στάθμευσης και

πάνω, μπορεί να συζητηθεί).

  • Δυνατότητα απρόσκοπτης λειτουργίας του καταστήματος από τις 09:00 έως τις 21:00
  • Καθαρός χώρος πωλήσεων από 650 έως 1.100 τ.μ.
  • Ισόγειο κτίριο.
  • Ενιαίος χώρος. Όχι σύνολο μικροτέρων καταστημάτων.
  • Διαθέτει τουλάχιστον 2 εισόδους: κεντρική (για αγοραστές) και μία για παραλαβές όπου υπάρχει

δυνατότητα χρήσης βαρέων οχημάτων (κλαρκ) για εκφόρτωση.

  • Επαρκές ύψος οροφής: (από 4 μέτρα και πάνω).
  • Το δάπεδο να είναι επίπεδο, ομοιόμορφο, να μη μαζεύει σκόνη, να μπορεί να πλένεται και να αντέχει

φορτίο τουλάχιστον 3 τόνους ανά τ.μ. (μωσαϊκό, βιομηχανικό δάπεδο ή πλακάκια). Να δίδεται

τουλάχιστον 5χρονη εγγύηση για τα δάπεδα.

  • Τοίχοι, οροφή, κίονες σε εσωτερικούς χώρους, βαμμένοι με ανοιχτόχρωμα χρώματα.
  • Στεγανή οροφή.
  • Διαθεσιμότητα των απαραίτητων εγκαταστάσεων: νερό (κρύο και ζεστό), αποχέτευση.
  • Εγκατάσταση θερμάνσεως ( να συντηρεί θερμοκρασία τουλάχιστον + 18 oC τον χειμώνα).
  • Σύστημα κλιματισμού: θερμοκρασία χώρων όχι περισσότερο από + 24 oC κατά τη θερινή περίοδο.
  • Παροχή ηλεκτρικού τουλάχιστον 40 kW.
  • Φωτισμός του εσωτερικού χώρου τουλάχιστον 350 lux.
  • Δυνατότητα τοποθέτησης ψυκτικού θαλάμου μεγέθους 8% -10% της επιφάνειας του εσωτερικού χώρου.
  • Συμμόρφωση του ακινήτου με τις απαιτήσεις πυρασφάλειας, παρουσία συναγερμού πυρκαγιάς (με πιστοποιητικό εξειδικευμένου οργανισμού) κ.λπ.
  • Ύπαρξη συναγερμού ασφαλείας, δυνατότητα σύνδεσης σε κεντρικό σταθμό παρακολούθησης και κουμπί πανικού.
  • Διαθεσιμότητα χώρων για το προσωπικό (γραφεία, αποδυτήρια, χώρος συσκευασίας).
  • Εξαερισμός.
  • Προθάλαμος στην είσοδο πελατών και προθάλαμος στην περιοχή παραλαβής με θερμική κουρτίνα.
  • Παρουσία πυλών στην περιοχή παραλαβής αγαθών.
  • Ύπαρξη τηλεφωνικών συνδέσεων και Ίντερνετ.
  • Ύπαρξη όλων των απαιτούμενων από τον νόμο νομιμοποιητικών εγγράφων.
  • Συζητούνται μικρές αποκλίσεις από τις προδιαγραφές

Αλυσίδα SVETOFOR: 1.800 καταστήματα στη Ρωσία

Η αλυσίδα SVETOFOR, είναι η μεγαλύτερη αλυσίδα discount στην Ρωσία, με 1.800 καταστήματα σε όλη την χώρα.  Σήμερα ήδη λειτουργεί πολύ πέρα από τα σύνορά της, στην Γερμανία, Πολωνία, Ρουμανία, Λετονία, Λιθουανία, Εσθονία,  Κίνα και άλλες χώρες.

Η SVETOFOR επεκτείνεται σε Ελλάδα, Πορτογαλία, Γαλλία, ΗΠΑ , Ηνωμένο Βασίλειο και άλλες χώρες. Στην ΕΕ είναι γνωστή ως MERE.

Γιατί MERE;

Σύμφωνα με την εταιρεία: Στην Ελλάδα, φέρνει έναν νέο διαφανή τρόπο λειτουργίας προς όφελος τόσο των καταναλωτών όσο και των προμηθευτών.

Στους καταναλωτές προσφέρουμε όλα τα είδη, τρόφιμα και μη, σε καλή ποιότητα και σε πολύ ανταγωνιστικές τιμές. Συνεργαζόμαστε απευθείας με τους παραγωγούς, μικρούς και μεγάλους και προτιμάμε τα Ελληνικά προϊόντα.

Στους προμηθευτές προσφέρουμε αυτόματες πληρωμές κάθε εβδομάδα για ό,τι έχει πωληθεί στην διάρκειά της. Η συνεργασία είναι διάφανη και ειλικρινής. Δεν υπάρχουν κρυφές χρεώσεις ή επιβαλλόμενες εκ των υστέρων εκπτώσεις. Οι τιμές που αναφέρονται στην σύμβαση προμηθείας είναι οι τιμές που λαμβάνει ο προμηθευτής στον τραπεζικό του λογαριασμό.

ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ;

Στους καταναλωτές που θέλουν να ψωνίζουν σε ανταγωνιστικές τιμές χωρίς να πληρώνουν υπερβολικά για μάρκετινγκ, όμορφα σχεδιασμένα και διακοσμημένα ράφια και περιοχές πωλήσεων.

Price hunters (κυνηγούς τιμών) που ψάχνουν για αγαθά σε τιμές ευκαιρίας και εξαιρετικές προσφορές.

Επιχειρηματίες, ιδιοκτήτες μικρών και μεσαίων καταστημάτων λιανικής και HORECA.

Πηγή: aftodioikisi.gr

Δες επίσης

Coca Cola: Η εμβληματική της διαφήμιση για τα Χριστούγεννα επιστρέφει μέσω AI

Δεν νοούνται Χριστούγεννα αν δεν δούμε τη χριστουγεννιάτικη διαφήμιση της Coca Cola. Άλλωστε έχει χαρακτηριστεί ως η καλύτερη ...