Ο συνολικός προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται σε 1.240.874,79 ευρώ και τα χρήματα προέρχονται από δύο πλευρές:
Τι είναι όμως το «Σχέδιο Ασκληπιός»; Το Σχέδιο με άλλα λόγια, αξιοποιεί τα αρωματικά και φαρμακευτικά φυτά, δίνει έμφαση στην τεχνολογία, δημιουργεί Ψηφιακό Ασκληπιείο και Πάρκο Ασκληπιού, ενισχύει εκπαιδευτικές δράσεις. Προβλέπεται ουσιαστικά αναμόρφωση του παλιού Δημαρχείου Κόζιακα (που δε λειτούργησε ποτέ ως τέτοιο) και μετατροπή του σε Ψηφιακό Ασκληπιείο. Το έργο αφορά στον περιβάλλοντα χώρο και στο περιεχόμενο του Ψηφιακού Ασκληπιείου.
Ο επισκέπτης θα μπορεί να γίνεται κοινωνός του έργου του Ασκληπιού, του πρώτου γιατρού του αρχαίου ελληνικού κόσμου, σε συνδυασμό με την πορεία της Ιατρικής. Ταυτόχρονα οι επιστήμονες θα μπορούν να εμβαθύνουν σε θέματα επιστήμης και χρήσης των φαρμακευτικών φυτών.
Ειδικότερα δημιουργούνται, Παραγωγικός Κήπος, Κήπος των Ιαματικών Φυτών, Πάρκο Ασκληπιού, Ιερό Άλσος, Ανθόκηπος & Οπωρώνας. Για την υλοποίηση όλων αυτών των δράσεων γίνεται χρήση ψηφιακών και καινοτόμων συστημάτων και εφαρμογών. Το επόμενο στάδιο της πορείας του έργου, είναι η διαδικασία των δημοπρατήσεων, ώστε να ολοκληρωθούν σύντομα οι σχετικές εργασίες.
Σύμφωνα με όσα δηλώνει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο δήμαρχος Τρικκαίων και πρόεδρος της ΚΕΔΕ Δημήτρης Παπαστεργίου, βασικός πυλώνας του προγράμματός του ήταν ο πρωτογενής τομέας δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση, όπου μεταξύ άλλων, ενθαρρύνθηκε η δημιουργία τοπικών ομάδων παραγωγών για τη δημιουργία πιστοποιημένων φαρμακευτικών κι αρωματικών φυτών, υλοποιήθηκαν εκπαιδευτικά σεμινάρια με την καθοδήγηση του Rutgers University, σε συνεργασία με το Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών και την Αμερικανική Γεωργική Σχολή, με αποκλειστική δωρεά του «Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος».
Ενώ, οικοδομήθηκαν δίαυλοι συνεργασίας με τον ιδιωτικό τομέα, δημιουργήθηκαν μητρικές καλλιέργειες με άγριο τριαντάφυλλο, μελισσόχορτο, μπιτούνι και ρίγανη. Ειδικά για τη ρίγανη, αναμένεται σχετική πιστοποίηση για την περιοχή του Κόζιακα. Πρόκειται για ένα ολοκληρωμένο σχέδιο του δήμου Τρικκαίων, που ο σχεδιασμός του ξεκίνησε από τα μέσα του 2015, και στοχεύει στην αξιοποίηση του branding Ασκληπιός και του φυσικού χώρου του βουνού Κόζιακα, από όπου αντλούσε βότανα ο θεός της ιατρικής, σημειώνει επίσης ο κ. Παπαστεργίου.