Για την ταχύτητα στην σταθερή τηλεφωνία μίλησε μεταξύ άλλων ο υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Δημήτρης Παπαστεργίου στην τηλεόραση του ΣΚΑΪ. « Η αλήθεια είναι ότι στην σταθερή τηλεφωνία θα πρέπει να προσπαθήσουμε περισσότερο. Οι τελευταίες απογραφές δείχνουν πως δεν πάμε καλά. Για αυτό καλούμε την άλλη βδομάδα τους παρόχους να δούμε σε ποιες περιοχές υπάρχουν προβλήματα. Τα προβλήματα αυτά υπάρχουν κυρίως στις περιαστικές περιοχές και θα πρέπει να δεσμευτούμε και εμείς για αυτά τα οποία δίνουμε. Για την ώρα τρέχουν προγράμματα πάνω από 1 δισ. ευρώ για την Ευρυζωνικότητα αλλά και οι πάροχοι για τα προγράμματα ανάπτυξης που θα έχουν μέσα στο 2025 » σημείωσε
Για την σταθερή τηλεφωνία
Εν συνεχεία αναφέρθηκε στο θέμα των τιμών σταθερής τηλεφωνίας. « Είμαστε πάνω από τον μέσο ευρωπαϊκό μέσο όρο στις τιμές σταθερής τηλεφωνίας. Από πλευράς κινητής τηλεφωνίας είμαστε από τους καλούς στην Ευρώπη. Παρότι το ότι έχουμε πολλά βουνά, πολλά νησιά γενικά πάμε πολύ καλά στις κινητές τηλεφωνίες. Πρέπει να δουλέψουμε όλοι μαζί για την σταθερή επικοινωνία» είπε και μίλησε για το θέμα των υποβρύχιων καλωδίων. «Πρέπει να συμφωνήσουμε τι υποβρύχια καλώδια θα πέσουν στα νησιά. Γιατί στα νησιά αν θέλεις να έχεις ποιοτική επικοινωνία θέλεις υπόγεια καλώδια. Έχουμε πολλά τουριστικά νησιά. Άρα μια συμφωνία πρέπει να γίνει. Γιατί δεν είναι μόνο τα νησιά αλλά υπάρχουν και μεγάλες ελληνικές πόλεις. Θα αναφέρω για παράδειγμα τον Βόλο στον οποίο δεν έχουν αναπτυχθεί δίκτυα οπτικών ινών για τα σπίτια .Αυτό δεν μπορεί να ισχύσει το 2024 .Πρέπει να το τρέξουμε αλλά και να συμφωνήσουμε με τους παρόχους για το τι θα κάνει ο καθένας. » τόνισε.
Για το νομοσχέδιο DSA
Τέλος αναφέρθηκε και στο νομοσχέδιο DSA (Digital Services Act), το οποίο κατατίθεται στην Βουλή προς συζήτηση σχετικά με τις ψηφιακές υπηρεσίες. «Είναι μια πολύ γενναία προσπάθεια της Ευρώπης να μπορέσει οργανωμένα να βρεθεί απέναντι και να σταματήσει την παντοδυναμία των πλατφορμών», τίθενται κανόνες που εστιάζουν στην πρόληψη και αντιμετώπιση παράνομων και επιβλαβών διαδικτυακών δραστηριοτήτων, αλλά και στην καταπολέμηση της παραπληροφόρησης. «Πλέον για καταγγελίες μπαίνουν συγκεκριμένα χρονικά περιθώρια και μάλιστα αν οι πλατφόρμες δεν απαντήσουν σε εύλογο χρόνο υπάρχει εθνικός φορέας, ο ΕΕΤΤ (Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνίων και Ταχυδρομείων), που αναλαμβάνει πλέον να μιλήσει την ίδια μέρα με την αντίστοιχη επιτροπή της χώρας στην οποία έχει βάση αυτή η πλατφόρμα. Και τα marketplaces πλέον έχουν ευθύνη για την φερεγγυότητα των εμπόρων που έχεις μέσα».