Κυριακή, 24 Νοεμβρίου 2024
trikaladay.gr / Επιχειρηματικότητα / Στην αντεπίθεση η Lidl: Εκβιαστική η τακτική της ΕΒΟΛ

Στην αντεπίθεση η Lidl: Εκβιαστική η τακτική της ΕΒΟΛ

Η “LΙDL HELLAS” καταγγέλει την τακτική της συνεταιριστικής γαλακτοβιομηχανίας, ΕΒΟΛ να αποκλείσει τις θέσεις στάθμευσης της σε κατάστημα του Βόλου ως εκβιαστική, παρά την προσπάθεια προσέγγισης της Γερμανικής αλυσίαδας να ζητήσει διαπραγμάτευση με την ΕΒΟΛ. Υπενθυμίζουμε ότι με βάση το σχεδιασμό των κινητοποιήσεων που ανακοινώθηκε από την ΕΒΟΛ, από την Δευτέρα αναμένεται να υπάρξουν κινητοποιήσεις αγροτών και κτηνοτρόφων με τρακτέρ, ακόμη και με ζώα, μπροστά στις εισόδους των Μάρκετ της αλυσίδας σε Βόλο και Λάρισα…

Ιδού τι αναφέρει η lIDL HELLAS:

“Σε συνέχεια των τελευταίων εξελίξεων που σχετίζονται με τη συνεργασία μας με την ΕΒΟΛ, θα θέλαμε να ενημερώσουμε τους καταναλωτές ότι οχήματα της ΕΒΟΛ στάθμευσαν από τις 13/7 εντός του parking του καταστήματος μας στην συμβολή των οδών Λάρισας και Νεαπόλεως με αποτέλεσμα να δημιουργηθεί πρόβλημα τόσο στην ομαλή λειτουργία του καταστήματος όσο και στην εξυπηρέτηση και στην ασφάλεια των πελατών μας. Ο εκβιασμός ως μέτρο διαπραγμάτευσης αποτελεί αθέμιτη εμπορική πρακτική.

Πληροφορηθήκαμε με ιδιαίτερη λύπη ότι παρά την επίσκεψη του Μέλους της Διοίκησης και Διευθυντή Αγορών της Lidl Hellas στην έδρα της ΕΒΟΛ αλλά και τις προσπάθειες του Προέδρου της Lidl Hellas να επικοινωνήσει με τον κύριο Νικήτα Πρίντζο, Πρόεδρο της ΕΒΟΛ, – ΕΑΣ Βόλου, η Ένωση Αγροτικών Συνεταιρισμών Βόλου προχώρησε σε κινητοποιήσεις έξω από τα καταστήματα μας. Είναι εξ’ ίσου λυπηρό ότι από την προηγούμενη Παρασκευή 7 Ιουλίου, η ΕΒΟΛ σταμάτησε μονομερώς τις παραδόσεις προϊόντων στα καταστήματά μας χωρίς να έχει ολοκληρωθεί ο κύκλος συνομιλιών. Η Lidl Hellas πάντως συνεχίζει να διαθέτει προϊόντα της ΕΒΟΛ στα καταστήματά της όσο διαρκούν τα αποθέματα.

Στη Lidl Hellas βάσει της φιλοσοφίας μας και του επιχειρηματικού μας μοντέλου προβαίνουμε σε μια προεπιλογή προϊόντων από όλες τις βασικές προϊοντικές κατηγορίες που φιλοξενούμε στα καταστήματά μας, ιδιωτικής κι επώνυμης ετικέτας, με στόχο την αποτελεσματική όσο και οικονομική κάλυψη των αναγκών των πελατών μας. Διαθέτουμε μόλις 1.600 κωδικούς στο σύνολο των προϊόντων έναντι των 5.000- 6.000 κωδικών προϊόντων που διαθέτουν οι άλλες αλυσίδες.

Αποτέλεσμα αυτή της λειτουργίας και φιλοσοφίας μας είναι να διαθέτουμε κι ένα περιορισμένο αριθμό προϊόντων ΕΒΟΛ, 8 δηλαδή, σε σχέση με τις υπόλοιπες αλυσίδες.

Αυτή τη στιγμή στη σταθερή μας γκάμα φιλοξενούμε: 1. Από τους δυο επώνυμους κωδικούς προϊόντων γάλακτος, ο ένας (1) είναι ΕΒΟΛ 2. Από τους δυο επώνυμους κωδικούς κακάο, ο ένας (1) είναι ΕΒΟΛ 3. Από τους 6 επώνυμους κωδικούς λευκό τυρί, οι 3 είναι ΕΒΟΛ. . Διαθέτουμε δηλαδή από τους παραπάνω επώνυμους κωδικούς το 50% σε ΕΒΟΛ μάρκα. Επιπλέον, έχουμε προτείνει στην ΕΒΟΛ επιπλέον ενέργειες συνεργασίας στο πρόγραμμα προωθητικών ενεργειών (πλέον αυτών της σταθερής μας γκάμας).

Για εμάς στη Lidl Hellas η στήριξη των Ελλήνων παραγωγών, ιδιαίτερα αυτών που ξεχωρίζουν για την ποιότητα των προϊόντων τους, αποτελεί στρατηγική αιχμής και εθνική προτεραιότητα. Για τον λόγο αυτό άλλωστε όχι μόνον επιλέξαμε χωρίς ενδοιασμούς την ΕΒΟΛ ως έναν από τους πολλούς εκλεκτούς Έλληνες προμηθευτές μας, αλλά επιδιώκουμε τη σταθερή και γόνιμη συνεργασία μαζί της. Από την περιοχή Θεσσαλίας Μαγνησίας συνεργαζόμαστε με 12 τοπικούς προμηθευτές. Είναι προφανές ότι από τη δική μας πλευρά διατηρούμε πάντα ανοιχτή την πόρτα της επικοινωνίας και του διαλόγου, αλλά δεν πρόκειται να υποκύψουμε σε αθέμιτες εμπορικές πρακτικές εκβιαστικής φύσεως.

Με εκτίμηση

Βασιλική Αδαμίδου Δ/ντρια Επικοινωνίας και Εταιρικής Υπευθυνότητας Lidl Hellas

thessaliaeconomy

Δες επίσης

Coca Cola: Η εμβληματική της διαφήμιση για τα Χριστούγεννα επιστρέφει μέσω AI

Δεν νοούνται Χριστούγεννα αν δεν δούμε τη χριστουγεννιάτικη διαφήμιση της Coca Cola. Άλλωστε έχει χαρακτηριστεί ως η καλύτερη ...

Αφήστε μια απάντηση