Πάντα οι διαφημίσεις στο Super Bowl είναι εντυπωσιακές. Φέτος, την διαφορά έκανε μια διαφήμιση που στηρίχτηκε στην ελληνική γλώσσα και τον πλούτο της. Τίτλος του σποτ είναι “agape”, η αγάπη.
Η εταιρεία New York Life Insurance στο διαφημιστικό της επέλεξε να δείξει τη διαφορετική έννοια τεσσάρων ελληνικών λέξεων που περιγράφουν πτυχές της αγάπης στα ελληνικά.
Το συγκινητικό βίντεο εξηγεί τις έννοιες των ”philia,” ”storge,” ”eros,” and ”agape;”. Φιλία, στοργή, έρως και αγάπη.
Τέσσερις μορφές της αγάπης. Ο CEO της εταιρείας έχει ελληνική καταγωγή και είναι μέλος της ελληνοαμερικανικής κοινότητας και μάλλον κάπως έτσι γεννήθηκε και η ιδέα πίσω από το σποτ.